Aviseringar
Rensa alla

hatar jul och nyår


patrick bateman:

man inser verkligen under denna tid hur fruktansvärt ensam man är och hur meningslöst allt är och man ställgr sig frågor som "varför fortsätta?" och "vad är meningen med nåt?"

Naturens urvalsprocess i det moderna samhället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Ja och det hatar jag! 🙁 Tack:P

jag med [sad] jag är gammal [cry]

ponyfist:

Naturens urvalsprocess i det moderna samhället?

förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag med jag är gammal

Men såååå gammal äru väl ändå inte;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kram [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk positivt. Livet är fullt av möjligheter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Men såååå gammal äru väl ändå inte;D

jag är 20 [cry] hur mycket som helst ju [sad] liksom halva livet har gått

Chi Huang Ti:

Kram

[love][love]

Linda9604:

Tänk positivt. Livet är fullt av möjligheter!

jag är normalt positiv tycker jag men i detta ser jag inte mycket positivt [sad] livet är mer jobbigt än bra och det händer aldrig nåt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är normalt positiv tycker jag men i detta ser jag inte mycket positivt livet är mer jobbigt än bra och det händer aldrig nåt

Se själv till att det händer någonting, ta dig själv i nackskinnet och sparka ut dig själv genom dörren och gå och gör saker! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är 20 hur mycket som helst ju liksom halva livet har gått

Aaa såg det:D Men du vet ju inte när du ska dö direkt! Plus att det är nu det börjar ju, vuxen livet och blablabla. Men jag förstår, hatar också att man blir äldre och äldre för varje år och ska jag vara ärlig så skrämmer framtiden skiten ur mig just för att man börjar bli äldre och gammal!:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw [sad] Kram på dig!


   
SvaraCitera

Har jätte svårt för julen, det är ju den i regel tillbringas med släkt och familj. Det är svårt.

Nyår är bättre. Mycket trevligare att hänga med vännerna.

Det är inget fel med att vara ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linda9604:

Se själv till att det händer någonting, ta dig själv i nackskinnet och sparka ut dig själv genom dörren och gå och gör saker!

haha ja det är enkelt men ändå inte. man har hört folk säga så 343 miljoner gånger ochman har försökt men man faller alltid tillbaka

JaamenLol:

Aaa såg det:D Men du vet ju inte när du ska dö direkt! Plus att det är nu det börjar ju, vuxen livet och blablabla. Men jag förstår, hatar också att man blir äldre och äldre för varje år och ska jag vara ärlig så skrämmer framtiden skiten ur mig just för att man börjar bli äldre och gammal!:(

haha nej inte så jag tänkte. tänkte typ att livet är över vid 40, då är man gammal. och jag är20 och har inte åstakommit nåt [cry] usch, vuxenlivet är bara jobbigt. massa krav, press och ansvar. jag gillade tonåren. typ 13-18 var den bästa tiden. innan man blev myndig. ja prrecis! är hemskt och läskigt!

ainos:

Aw Kram på dig!

[love]

soundsystem:

Har jätte svårt för julen, det är ju den i regel tillbringas med släkt och familj. Det är svårt.Nyår är bättre. Mycket trevligare att hänga med vännerna. Det är inget fel med att vara ensam.

mm gillar inte heller det, gillar inte min släkt för den delen, bara riktiga familjen som går ann. nyår är dock också segt, folk är tråkiga.

nej ensam kan vara skönt så man slipper jobbiga människor men skulle helst vilja ha en som är typ exakt som mig och bara vara med den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är hemskt och läskigt!

Jaha okej, då hänger jag med! Ja fett läskigt! 🙁


   
SvaraCitera

patrick bateman:

förklara

Om folk blir suicidiala av högtider med social inriktning så är det ju som en naturlig urvalsprocess på de som blir kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Jaha okej, då hänger jag med! Ja fett läskigt! 🙁

haha bra det. ja verkligen, det är uschigt [n]

ponyfist:

Om folk blir suicidiala av högtider med social inriktning så är det ju som en naturlig urvalsprocess på de som blir kvar.

inte bara pga högtider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

riktiga män firar inte nyår med alkohol. jag har druckit julmust och tittat på rakteter

Julmust och gin är ju en trevlig blandning! [wink]


   
SvaraCitera