Aviseringar
Rensa alla

Hatar människor.


Ämnesstartare

Är det normalt att hata verkligen ALLA personer? i alla fall dem jag känner och vet vilka det är.

Enda sen jag var liten har jag hatat alla och tyckt alla är så jävla töntiga & barnsliga, och det är inte bara jag som tyckt det, eller.... Lixom bara att höra "jaa jag kan smyga in i din resväska!" när man ska resa utomlands, det förstör hela resan! så dum äcklig kommentar som jag hatar, hör sånt SKIT dagligen, och det får mig att vela spy.. lika mycket som jag gör när jag loggar in på facebook och ser allt skit. Hinner inte ens rensa vänner för folk börjar spamma så datorn och mitt liv exploderar.

Och nu när alla har börjat med sina "fest" (sitta ute i skogen ungefär 5 personer och dricka billigt öl och ta bilder och lägga upp på facebook för att bli en av dem "coola") det är hemskt!! en fest ska vara som på filmer, inte äckliga svenska tonårings äckliga fest!!! fan blir så arg så jävla JOBBIGA alla är, t.ex nu så har alla mina "kompisar" (FUCK NOO!!) börjat ligga med folk och tror att dem är coola för det, ja dem tror det faktiskt.. lixom ta era fula killar / tjejer som ni älskar SÅÅ mycket! (så gör dem slut nästa dag och blir tsm med en annan)

 

 

 Och när jag bråkar med folk nämner jag alltid det så säger dem att jag är en tönt istället? lixom WHAT.THE.FUCK?? asså kan ej förklara hur stora IDIOOOTER dem är, fast ni kanske inte fattar - för ni kanske är en av d... d... de... dem!! , hursomhelst.. usch! och sen dem andra som inte är sånna jobbiga, dem är ännu mer störande, bråkar jämt med dem i skolan, har typ alltid varit mognast? i alla fall, dem ska jämt hålla på o trycka ner en för dem säger man är ful, osv lixom GUUD kolla på er själva? ni vill bli fotbollsproffs och dagisfröknar? VILKET LIV!!! lycka till.  ALLA mina vänner hatar sånna oxå.

Vet att det blev värsta aggressivt inlägg som mina flesta (som alltid blir raderade).

 I wanna stay inside all day
I want the world to go away
I want blood, guts and chocolate cake
I wanna be a real fake
Yeah I wish I’d been a, wish I’d been a teen, teen idle
Wish I’d been a prom queen fighting for the title
Instead of being sixteen and burning up a bible
Feeling super, super (super!) suicidal
The wasted years, the wasted youth
The pretty lies, the ugly truth
And the day has come where I have died
Only to find I’ve come alive
I wanna be a virgin pure
A 21st century whore
I want back my virginity
So I can feel infinity
I wanna drink until I ache
I wanna make a big mistake
I want blood, guts and angel cake
I’m gonna puke it anyway
I wish I wasn’t such a narcissist
I wish I didn’t really kiss the mirror when I’m on my own
Oh God! I’m gonna die alone
Adolescence didn’t make sense
A little loss of innocence
The ugly years of being a fool
Ain’t youth meant to be beautiful?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   
Citera
Vision

Tycker du om dig själv då? Söt


   
SvaraCitera

Du verkar ha rätt höga krav på dina medmänniskor.


   
SvaraCitera
Lounge

lana del rey: Lixom bara att höra "jaa jag kan smyga in i din resväska!" när man ska resa utomlands, det förstör hela resan! så dum äcklig kommentar som jag hatar, hör sånt SKIT dagligen, och det får mig att vela spy..

hahahahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Du verkar ha rätt höga krav på dina medmänniskor.

nej det har jag inte, hatar ba barnsliga och störande och ja typ alla människor.

jk, det jag vill säga är att jag (och kompisar) alltid får skit för man sitter lixom tyst och inte pratar med andra i skolan (no wonder why...) så blir man kallad barnslig för det? lixom....................................................................................................................................


   
SvaraCitera

lana del rey:

nej det har jag inte, hatar ba barnsliga och störande och ja typ alla människor.

jk, det jag vill säga är att jag (och kompisar) alltid får skit för man sitter lixom tyst och inte pratar med andra i skolan (no wonder why...) så blir man kallad barnslig för det? lixom....................................................................................................................................

Tycker det är rätt barnsligt att förutsätta att fester måste vara "som på filmer" (vad nu det innebär).


   
SvaraCitera

det är så jävla jobbigt att hata alla, tips till dig: lägg din energi på värdefullare grejer


   
SvaraCitera

Schism:

Tycker det är rätt barnsligt att förutsätta att fester måste vara "som på filmer" (vad nu det innebär).

tänk på att kärlek ska vara som på film också romcom or die ska livet va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Tycker det är rätt barnsligt att förutsätta att fester måste vara "som på filmer" (vad nu det innebär).
Men det är inte barnsligt att vara tyst. Går du på högstadiet?

hahahahahahahahahha vet, Aa går på högstadiet, men det har inget med saken o göra, det har alltid varit så.


   
SvaraCitera

vill smyga in i din väska Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
vill smyga in i din väska Blink

Mm skulle sparka den så mycket så du blir pulver.


   
SvaraCitera

Chill your tits. Du begär för mycket av andra, alla kan inte passa in i din ideella värld tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Chill your tits. Du begär för mycket av andra, alla kan inte passa in i din ideella värld tyvärr

😉 eller inte.


   
SvaraCitera

Va? 

lana del rey:

😉 eller inte.


   
SvaraCitera

jag vill också bli dagisfröken


   
SvaraCitera