Aviseringar
Rensa alla

hatar mänskligheten (och mig själv och lite annat) inatt


Ämnesstartare

fick en fråga om varför jag slutade i min klass. Jag vet inte vad jag ska svara utan att mina gamla klasskompisar ska känna sig sårade/backstabbade etc. Sanningen är att jag inte orkade med plugg PLUS att behöva kämpa för att min grupp, på 4 pers (inkl mig) alltid jobbar i par genom att jobba 3 och jag själv, glömmer mig när vi ska gå till matsalen eller stirrar på mig när vi har idrott, för att sedan rymma ifrån mig igen. Jag kände mig så fruktansvärt utanför, att jag inte ville gå dit. Dock vet jag att några i vår stora klass ändå gjort små ansträngningar för att få med mig, vilket jag inte tackat nej till.

Känns därför fel att säga att jag kände mig utanför, vill inte få dom som ansträngt sig att tycka "vilken jävel, jag som offrade min coolness en dag i månaden för att hon skulle ha nån att äta med, och detta är vad man får!!!!!!!" Vill ändå inte ljuga och säga "utbildningen passade inte mig", för det gör den. Det är bara sociala bemötandet som det är fel på.

VAD SKA MAN SVARA I VALET OCH KVALET


   
Citera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Dock vet jag att några i vår stora klass

stora klass = 20+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg som det är. lika bra att få det gjort.


   
SvaraCitera

Vi hade en sån, i parallellklassen då.

Han hängde med vår grupp i slutet av 3an [y] Fast han var trevlig, å passade mer med oss än dom ändå [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejfinly obs: KRAM [love]

Säg att det var för mycket press eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"för ni suger, bye bye suckers"

Skulle jag ha gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var med om ungefär samma sak när jag bytte skola. hade dock inte gått där länge och lärt känna ngn ordentligt men fick ett sms från hon jag hade umgåtts med när jag var där och som jag tyckte var vettig. ignorerade det. kändes fel och elakt att bara gå under jorden men hade ändå inte kunnat förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hatar mänskligheten

Det är så jävla trendigt och tufft att uttala sig misantropiskt, wohoooo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*rap*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trivdes inte, som ni kanske såg...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Royal Death:

Det är så jävla trendigt och tufft att uttala sig misantropiskt, wohoooo.

är trändig och tuff mvh

retstickler:

trivdes inte, som ni kanske såg...

diplomatiskt [blush] väger mellan det och

framtidstron är död:

"för ni suger, bye bye suckers"


   
SvaraCitera