Aviseringar
Rensa alla

Hatar mina föräldrar!


Ämnesstartare

Hej! Jag ärligt talat HATAR mina föräldrar, jag är för ung för att flytta hemifrån och vet inte vad jag ska göra. Dom går mig bara på nerverna utan att jag ännu vet varför. Jag står bara inte UT!!!! Jag menar, visst dom ät kärleksfulla och all den där skiten men dom låter mig bara inte vara![mad] Jag vill ta hand om saker på mitt sätt jag vill inte att dom ska försöka få reda på något av mitt privatliv överhuvudtaget![mad][sad] Jag funderar faktiskt på att rymma men min syster pröva det för något år sedan och dom fick tag på henne samma dag. Och snälla, ta mig inte för någon bortskämd skitunge, men jag kan inte ro för hur mycket dom går mig på nerverna, hur långt bort jag kommer vilja flytta från dem när jag blir stor.[shake]

rgdawe.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga Victoria. Tydligen har hon hjälpt dig redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går över


   
SvaraCitera

Tonåren. Det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, så unik du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var glad att dom bara går dig på nerverna. Hat är starkt, är du säker på att du hatar dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja alla känner nog så där en period det är normalt. och det går över. i stor sett iallafall, finns ingen som kan irritera mig så mycket som min mamma[crazy] men jag älskar henne ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur du kan hata dina föräldrar för att de "går dig på nerverna".
Att hata är starkt, finns det något mer bakomliggande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Fråga Victoria. Tydligen har hon hjälpt dig redan.


   
SvaraCitera

Musicfan12:

visst dom ät kärleksfulla och all den där skiten men dom låter mig bara inte vara!

Skit? Testa på föräldrar som öppet och flera gånger säger att du var ett misstag, värdelös osv.

Musicfan12:

Jag vill ta hand om saker på mitt sätt jag vill inte att dom ska försöka få reda på något av mitt privatliv överhuvudtaget!

Du är nog lite ung för att kunna avgöra det. Dock kanske dom är överdrivna men det släpper förmodligen.

Musicfan12:

Jag funderar faktiskt på att rymma men min syster pröva det för något år sedan och dom fick tag på henne samma dag.

Rymma gör en bara till looser.

Musicfan12:

Och snälla, ta mig inte för någon bortskämd skitunge, men jag kan inte ro för hur mycket dom går mig på nerverna, hur långt bort jag kommer vilja flytta från dem när jag blir stor.

Well jag kan inte avgöra hur bortskämd du är när du inte direkt ger nåra exempel på vad dina föräldrar gör.

Sedan är det bara att bita ihop jag själv gjorde och nu bor jag på andra sidan av sverige från dom och det är döskönt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Förstår inte hur du kan hata dina föräldrar för att de "går dig på nerverna".
Att hata är starkt, finns det något mer bakomliggande?

Jo fast det är rät så privat[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Sedan är det bara att bita ihop jag själv gjorde och nu bor jag på andra sidan av sverige från dom och det är döskönt

nice[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

oj, så unik du är.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Fråga Victoria. Tydligen har hon hjälpt dig redan.

Victoria?[shake]


   
SvaraCitera