Aviseringar
Rensa alla

Hatar mina katter


Ämnesstartare

Jag hatar dem just nu! När jag kom hem så var det kaos i hela lägenheten. Det tunga metallocket till gerbil(ökenråttor)-buren var av och det låg spån överallt. Det finns inga spår av blod eller liknande s¨jag tror inte de blitt uppätna, och gerbilerna är inte i buren, så nu vet jag fan inte vart de kan vara. Har letat under varenda liten möbel/spisen/kylskåpet mm. Vad ska jag göra? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

misfits:

Vad ska jag göra? 🙁

Inte stänga in råttorna för de stackars katterna? :/


   
SvaraCitera

När min katt jag hade när jag var liten åt upp vår undulat så låg det bara lite fjädrar som skvallrade om vad som hänt.

Ökenråttor, är de tama? Skitsvårt att hitta dem om de lever. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Ökenråttor, är de tama? Skitsvårt att hitta dem om de lever. -.-

Inte världens tamaste, men de har sprunig bort förut och då har de kommit fram efte ett tag när man lagt ut mat. Då har de gömt sig under kylskåpet.

I love Lucy:

När min katt jag hade när jag var liten åt upp vår undulat så låg det bara lite fjädrar som skvallrade om vad som hänt.

Men borde det åtminstone inte ligga blod någonstans om det nu är så? Inte ett spår, förutom spån att det hänt någonting.


   
SvaraCitera

misfits:

Men borde det åtminstone inte ligga blod någonstans om det nu är så? Inte ett spår, förutom spån att det hänt någonting.

Jo, kanske. Undrar om de äter dem ens? Isåfall leker med dem och då borde det finnas spår.

misfits:

Inte världens tamaste, men de har sprunig bort förut och då har de kommit fram efte ett tag när man lagt ut mat. Då har de gömt sig under kylskåpet.

Stäng in katterna på toaletten (se till att de inte är där bara ^^) och locka då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Stäng in katterna på toaletten (se till att de inte är där bara ^^) och locka då?

Jo, jag har gjort så för tillfället. Har lagt fram mat åt dem på diverse ställen. Jag hoppas att de inte har fått hjärtattack och dött någonstans...


   
SvaraCitera

misfits:

Jag hoppas att de inte har fått hjärtattack och dött någonstans...

De kan få det va? ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

De kan få det va? ;/

Jupp. Då blir det skoj...


   
SvaraCitera

misfits:

Då blir det skoj...

Nej, speciellt inte om du inte hittar dem.

Funderade lite, borde inte katterna markera vart ökenråttorna är? För de kan ju sitta och glo i timmar när de jagar något som gömt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Funderade lite, borde inte katterna markera vart ökenråttorna är? För de kan ju sitta och glo i timmar när de jagar något som gömt sig.

Det skulle kunna vara någonting faktiskt. får fundera på det senare, men då tar jag bara ut en katt.


   
SvaraCitera

misfits:

Det skulle kunna vara någonting faktiskt. får fundera på det senare, men då tar jag bara ut en katt.

Ja, har du koppel till dem är ju det en idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Ja, har du koppel till dem är ju det en idé.

Nej, läegnheten är så liten ändå. Men meh, båda gick mest omkring och nosade i luften. lite vid garderoben och lite under sängen. Sen ville de ha mat. Jag stängde in dem i badrummet igen [mad]


   
SvaraCitera

misfits:

Jag stängde in dem i badrummet igen [mad]

xD

Förstår att du är sur dock ;/ De borde ha markerat, tycker man :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

xD

Förstår att du är sur dock ;/ De borde ha markerat, tycker man :C

Mjo. Usch, jag är mest ledsen,för jag vill ju självklart hitta mina gerbiler :/ Nog för att de inte är de roligaste djur jag haft, men ändå.


   
SvaraCitera

misfits:

Usch, jag är mest ledsen,för jag vill ju självklart hitta mina gerbiler :/ Nog för att de inte är de roligaste djur jag haft, men ändå.

Nä, det är ju inte roligt ändå. Bor också litet, och tittar mig omkring på alla gömställen små råttor skulle kunna haft här ;/ Svårt att veta.

Men kan de verkligen sitta stilla hur länge som helst? Hur många är de?


   
SvaraCitera