Aviseringar
Rensa alla

hatar mitt ena ögonbryn


Ämnesstartare

tänker inte posta bild pga jättefult!!!

men det är så att mitt ena ögonbryn är heeelt perfekt nu, fin form och har en liten såndär "spets" eller vad man ska säga.....
och jag har noppat det andra så det har samma form som det bra ögonbrynet, iaf i underkanten, för överkanten går INTE för att det dåliga ögonbrynet inte är lika högt upp som det bra + det har ingen "spets" utan det är helt rakt (eller det är ju lite böjt eller vad man ska säga, men ni fattar!!!) [cry]

vad gör man åt detta?[sad]

och juste, det lossnar strån från det dåliga ögonbrynet jätteofta!!! [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

enhimmelskdrog:

vad gör man åt detta?

Om det ser så förfärligt ut raka det och börja om från början? Angående håravfall på ditt ögonbryn har jag ingen aning om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Om det ser så förfärligt ut raka det och börja om från början? Angående håravfall på ditt ögonbryn har jag ingen aning om.

haha men vadåååå det är ju den ursprungliga formen som är olik!! alltså det kommer aldrig växa något hår på ovansidan för det har aldrig varit hår där......


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha men vadåååå det är ju den ursprungliga formen som är olik!! alltså det kommer aldrig växa något hår på ovansidan för det har aldrig varit hår där......

Minska båda? Kanske blir mindre men mer jämna.


   
SvaraCitera
time
 time

En ögonbrynspenna löser i princip alla problem i världen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Minska båda? Kanske blir mindre men mer jämna.

men jag vill inte ändra det bra ögonbrynet ju eftersom det är perfekt [cry][cry]

alltså jag undrar om man typ kan skaffa ögonbrynspenna (har aldrig använt det dock, lol) och försöka fixa det??? eller ska man leva med att se helt skev ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

En ögonbrynspenna löser i princip alla problem i världen. [cute]

enhimmelskdrog:

alltså jag undrar om man typ kan skaffa ögonbrynspenna (har aldrig använt det dock, lol) och försöka fixa det??? eller ska man leva med att se helt skev ut?

[blush]

eh måla dit en spets?? 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

enhimmelskdrog:

eh måla dit en spets?? 🙁

Ja, alltså, man kan ju måla hur man vill, och sedan kan du i värsta fall noppa bort resten av det skeva ögonbrynet. Jag målar mina när jag inte orkar noppa dem, men så är jag också inne i en period av jag-älskar-stora-ögonbryn [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ja, alltså, man kan ju måla hur man vill,

men vill ju inte att det ska se ditmålat ut liksom, fast övning ger väl färdighet kanske. har som sagt aldrig testat ögonbrynspenna, heh


   
SvaraCitera

har köpt pincett idag[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har köpt pincett idag[love]

jag som ville se unibrow [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt dom växa ut :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

låt dom växa ut :>

men dom kommer ju vara ojämna då iallafall eftersom det är överkanten på brynen som är olika högt upppp [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men dom kommer ju vara ojämna då iallafall eftersom det är överkanten på brynen som är olika högt upppp [sad]

okej men tror ingen dör av det faktiskt egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

okej men tror ingen dör av det faktiskt egentligen

näe jag har ju överlevt hittills! men började bli mer irriterad på det nu av någon anledning [sad]


   
SvaraCitera