Aviseringar
Rensa alla

Hatar mitt liv repost


Ämnesstartare

Jag är en kille på 15 år. Jag är så trött på mitt enformiga tråkiga liv. Jag är aldrig ute och festar, har aldrig haft en flickvän (ingen vill ha mig), dem flesta av mina kompisar är tråkiga, omogna datornördar -.-, jag är ful(enligt mig själv), har inget självförtroende, och känner mig som en outsider i klassen. På fritiden sitter jag mest hemma vid tv:n eller vid datorn eller ligger i sängen och gråter. Jag har haft en jävla otur i kärlek. Blev totaldissad 1 gång, 1 ville bara vara vän och 1 hade en pojkvän.

Jag hatar mig själv och mitt liv och har funderat på att ta livet av mig. Vad ska jag göra? [cry]

Gjorde ett nytt konto för jag ville inte att mina kompisar skulle se detta [blush].


   
Citera

mittandrakonto:

Vad ska jag göra? [cry]

Gör det Dold text: inte [zzz]

Seriöst.


   
SvaraCitera

Gråter du mycket har du i alla fall inte vätskeöverskott.

Image


   
SvaraCitera

mittandrakonto:

Jag är en kille på 15 år.

det sista du ska göra är att ta livet av dig, du är 15 år herregud [crazy] din tid kommer

mittandrakonto:

Gjorde ett nytt konto för jag ville inte att mina kompisar skulle se detta [blush].

hejdå du blir låst snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hejdå du blir låst snart

Bryter sånna här trådar mot någon regel?


   
SvaraCitera

mittandrakonto:

Bryter sånna här trådar mot någon regel?

nej men man får inte ha två konton [sad]


   
SvaraCitera

mittandrakonto:

Gjorde ett nytt konto för jag ville inte att mina kompisar skulle se detta [blush].

Du har iallafall kompisar, det är inte alla som har de. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det blir troligtvis bättre.. Byt klass om du känner dig utanför.


   
SvaraCitera
oktan

Ge dej ut & träffa folk på kvällarna istället för att sitta hemma.


   
SvaraCitera

mittandrakonto:

Jag är aldrig ute och festar

Och vem påstår att man måste vara ute och festa regelbundet för att leva ett givande liv? Jag festar ALDRIG och trivs utmärkt med det 🙂 Men om du vill festa så gör det då.. vem hindrar dig?

mittandrakonto:

dem flesta av mina kompisar är tråkiga, omogna datornördar

Då har du iaf kompisar ^^ Så illa låter det ju inte. Skaffa nya kompisar då ifall du inte gillar de du har.

mittandrakonto:

och känner mig som en outsider i klassen

äh. Det finns många som känner likadant, speciellt när man befinner sig i den där åldern då man tror att man bara måste passa in no matter what. Du ska inte oroa dig för att du är en "outsider" 😛 Med tiden kommer du träffa människor som du fungerar bra med som kanske också är "outsiders".

mittandrakonto:

På fritiden sitter jag mest hemma vid tv:n eller vid datorn eller ligger i sängen och gråter.

Låter ju som ett normalt 15-årings-liv. Gå ut och hitta på roliga grejer då, sånt som du gillar. Umgås mer med människor som du har gemensamma intressen med.

mittandrakonto:

har aldrig haft en flickvän (ingen vill ha mig)

De flesta i din ålder har ju aldrig haft någon form av förhållande så det är ju du inte ensam om... och sexdebuten sker ju i snitt vid 17-årsåldern. Det kommer.

mittandrakonto:

Jag har haft en jävla otur i kärlek. Blev totaldissad 1 gång, 1 ville bara vara vän och 1 hade en pojkvän.

Tough shit. Bäst att du vänjer dig vid sånt för det är VANLIGT 😛 Nej, det är inte du som har en förbannelse på dig. Det är en ganska vanlig sak att man inte får som man vill när det gäller kärleken. Men ha tålamod och forstätt leta.

mittandrakonto:

Jag hatar mig själv och mitt liv och har funderat på att ta livet av mig. Vad ska jag göra?

Att ta livet av sig låter ju som en ganska dum idé med tanke på hur triviala dina problem är. Livet suger ibland, speciellt tonåren/högstadiet kan vara rätt jobbiga för vissa. Men när det väl gått över och saker och ting börjar gå bättre kommer du inse hur mycket du har att leva för trots allt.


   
SvaraCitera

Du har inte mycket tålamod om du redan tappat gnistan.


   
SvaraCitera

Buddah:

Du har inte mycket tålamod om du redan tappat gnistan.

"men alla andra fååår juuu!"


   
SvaraCitera

Men gå ut å festa då? [tard]


   
SvaraCitera

Buddah:

Du har inte mycket tålamod om du redan tappat gnistan.

Det hjälper inte att hacka ner på han...
Stick ifrån tråden och skona honom dina negativa kommentarer..
Han bad om hjälp, inte kritik.

Leave now, and never come back!


   
SvaraCitera

festa inte


   
SvaraCitera