Aviseringar
Rensa alla

hatar när folk komenterar vad jag äter!!


Ämnesstartare

jag hatar när folk frågar vad jag äter, ja när folk påpekar att jag inte ska ta så mkt mat, att brossan säger nedlåtande att jag äter heeela tiden, JAG FUCKING hatar det!!är dte bara jag som hatar att äta när folk tittar? jag äter hellre i smyg, saknar att jag inte e lika mager som jag var när jag hade anorexi, men vad fan har dte med saken att göra igentlgien


   
Citera
Ämnesetiketter

aah guu förstår dej gumman<3<33


   
SvaraCitera

dagens i-landsproblem [n]


   
SvaraCitera

Lament:

aah guu förstår dej gumman<3<33

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Inget större fan av att äta överhvuudtagttttt


   
SvaraCitera

Man ska ALDRIG äta mycket egentligen. Har man hög ämnesomsättning som barn och om man då äter mycket utan att gå upp i vikt, så är man körd vid äldre ålder.

Nu med tanke på att jag börjat träna och blivit motiverad igen så tror jag att jag har en bra framtid, speciellt då jag alltid varit tjock och har fått skämmas för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fudgepuppy:

ALDRIG äta mycket egentligen.

jag äter verkligen inte mkr för mkt.. en macka till frulle,, sen lunch o middag, middagen bestod av en riskaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

aah guu förstår dej gumman<3<33

ameen guud va bra * vifta me händerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

ag tar tibax de jag sa, herregu du e ju en val :SS:S:S:

okej :'(


   
SvaraCitera

Det finns två alternativ:
1. Sluta äta så mycket [no-no]
2. Avrätta dem som klagar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

Sluta äta så mycket

okej...ska börja svälta igen
2:har jag alltid lust med!


   
SvaraCitera

Du ska inte välja båda, bara ett alternativ. Personlig skulle jag valt 2. Då skulle världen få se på en riktig massaker...


   
SvaraCitera
HELL0

conplex:

jag äter verkligen inte mkr för mkt.. en macka till frulle,, sen lunch o middag, middagen bestod av en riskaka.

du äter inte mycket nej men folk klagar på att det är det? :S :O

conplex:

okej...ska börja svälta igen

tror du redan gör det.. [no-no]


   
SvaraCitera

Jag förstår dig!
Förut åt jag väldigt mycket, och även om jag själv inte tyckte det var något fel i det så kändes det ändå olustigt då folk - mest vuxna - sa saker som "ta lite mer, du brukar ju äta så mycket". Vem vill höra sådan liksom?

Dock verkar det inte som att du äter speciellt mycket. Kan det vara med ironi som din bror säger så? Säger det men menar att du äter för lite?


   
SvaraCitera

Du inbillar dig antagligen, och så förstår du dig nog inte på ironi.


   
SvaraCitera