Aviseringar
Rensa alla

hatar och ljuga


Ämnesstartare

Lounge fact:

och den fårgar mig vad jag tycker säger jag oftast fin för va fan tjänar det att jag ska komma med min åsikt när den är glad över sitt köp, liksom

Precis! Det är ju bara elaka människor, äldre släktingar och aspies som skulle säga att tröjan är pissful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr att det beror på lite varför man ljuger - om det är för att inte göra den andra personen ledsen/sårad eller om det är för att det är enklare att ljuga och man endast gör det för sin egen skull [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr att det beror på lite varför man ljuger - om det är för att inte göra den andra personen ledsen/sårad eller om det är för att det är enklare att ljuga och man endast gör det för sin egen skull [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Alltså, jag varken kan eller ska avgöra sånt åt dig, det ska ingen. Bara du som ansvarar för sådant. Om sådana saker känns fel, alltså lögner som gör alla glada och inte skadar någon, då kanske du ska sätta dig ner och fundera lite på varför det skulle vara fel osv.

tänker att det är fel för att jag ljuger, men jag vill ju inte göra henne ledsen och säga att jag ej använt skorna..

men ljuga är så svart och vitt för mig på något sätt, vill ju inte göra folk ledsna iaf...... så tycker de lögnerna är bra, men fortf en lögn i sig och jag har samvete som 1 präst

men fattar vad du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns fel just bara för att det är en lögn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men att vara ärlig i ett sådant läge skulle också kännas fel, för jag tycker om skorna bara att jag inte haft tillfälle för dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ljuger om allt hela tiden och har sällan dåligt samvete. Tror samhället/vår kultur dock vill att man ska ha det.

Vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror samhället/vår kultur dock vill att man ska ha det.

japp och det är grymt sämst att man inte får välja själv och är så sjukt anpassad efter moral

Jonnybravo91:

Ljuger om allt hela tiden och har sällan dåligt samvete.

vad ljuger du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

japp och det är grymt sämst att man inte får välja själv och är så sjukt anpassad efter moral

Dude, anarkism suger dude [shake]

Lounge fact:

vad ljuger du om?

Allt. Verkligen allt. Kan ljuga om vad åt till middag bara för att eller ljuga om jag gjort något jag verkligen inte gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Allt. Verkligen allt. Kan ljuga om vad åt till middag bara för att eller ljuga om jag gjort något jag verkligen inte gjort.

Varför? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

så kanske du inte ska säga det och bara nicka och säga jaaa när hon frågar om han är söt.

Skall man väl inte göra? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kan ljuga om vad åt till middag bara för att

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför? :S

Vet egentligen inte. Till en början för att undslippa problem, sedan för att tänja gränser och se vad jag kunde lura i folk och nu är det mest en stor ovana. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dude, anarkism suger dude [shake]

hur menar du, dude? [crazy]

Jonnybravo91:

Allt. Verkligen allt. Kan ljuga om vad åt till middag bara för att eller ljuga om jag gjort något jag verkligen inte gjort.

okej... är inte så som person så förstår inte varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vet egentligen inte. Till en början för att undslippa problem, sedan för att tänja gränser och se vad jag kunde lura i folk och nu är det mest en stor ovana. [shake]

Blir det inte jättepinsamt när folk kommer på att du ljuger? Om det ej hänt så kommer det hända snart, och det borde vara pinsamt.


   
SvaraCitera