Aviseringar
Rensa alla

Hatar tjejer!!!!


ok


   
SvaraCitera

orcite:

och sedan lägger allt skit på fina killar!

ta ingen skit da[blush] så brukar ja resonera


   
SvaraCitera

lol.


   
SvaraCitera

orcite:

För killar är allmänt schyssta

Jättelol.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Outro:

Tror du dras till hemska tjejer och sen lägger skiten på oss bra. Hmpf!

Jag hade aldrig kunnat vara elak eller sagt något illa emot någon tjej som är bra, men nu är fallet att det inte finns några bra tjejer alls. Har aldrig i mitt liv träffat någon bra tjej. Och nu sitter jag inte o säger elaka saker emot dig direkt för jag väljer att på forumet glömma bort att det står "f" på ditt användarnamn.


   
SvaraCitera

Tickstart:

över en kam, heter det

Inte enligt min ordbok. [no-no]

orcite:

Jag dras till? Jag ser inte tjejer som endast ett sexobjekt, finns inga "dras till" för mig.

Sedan när behöver man "endast" se folk som sexobjekt för att dras till dem? Kan du ej dras till folk överhuvudtaget? Exempelvis i stil med: "Fan vilken skön personlighet, hen vill jag lära känna bättre"?


   
SvaraCitera

Hör ni det, tjejer. Ni är hemska och äckliga. Ni förtjänar ingenting.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Tickstart:

ta ingen skit da[blush] så brukar ja resonera

Tar ingen skit. Jag ger tillbaka direkt på plats! Men så funkar inte verkligheten och man vill bara krypa in hem tillbaka.. Eftersom man säger emot en jävligt elak tjej så kommer det en massa rövslickar killar som ser henne som någon på piedestal och hoppas på slicka henne i röven gå emot mig. Det känns så jäkla oschysst att man ska bråka och hamna i dåliga situationer för man inte ska ta skit från tjejer som rent allmänt är hemska människor!


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

S3ON:

Exempelvis i stil med: "Fan vilken skön personlighet, hen vill jag lära känna bättre"?

Det är ju det jag förespråkar. Men det funkar inte så i verkligheten märker jag. Tjejer är elaka och hemska direkt per automatik! Jag är inte villig att ta emot sånt. Varför kan de inte vara som killar och bara vara sociala!


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Outro:

Jättelol.

Ja killar är jävligt schyssta. Men det kan tjejerna glömma att de kommer få! Allt lutar åt hållet att man ska börja behandla tjejer som bajs. Jag ser andra killar göra det, och tjejer jagar dem!


   
SvaraCitera

orcite:

Tjejer är elaka och hemska direkt per automatik!

Ge ett par exempel på vad de kan säga då som du uppfattar som elakt! förmodar att du inte ens startar en konversion med dem? Men om, hur börjar du?


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Tjejer har ingen hjärta! Inte en enda tjej har någon hjärta! Anatomiskt har de en som puslerar blod, men de har inget alls av den spirituella benämningen hjärta för de är alla SVIN!!!


   
SvaraCitera

orcite:

För ni är så sjukt hemska och äckliga emot killar rent allmänt och ni är så jääävla äckliga som ligger runt med massa äckliga dumma killar och sedan lägger allt skit på fina killar!

NI ÄR HEMSKA MÄNNISKOR. NI FÖRTJÄNAR INGENTING!

En fråga; Precis blivit dumpad eller?


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

S3ON:

Ge ett par exempel på vad de kan säga då som du uppfattar som elakt! förmodar att du inte ens startar en konversion med dem? Men om, hur börjar du?

Eftersom jag har under hela mitt liv försökt då tillfällen erbjudit, att prata med någon tjej. Eftersom jag inte har eller haft en enda tjejkompis i mitt liv trots att jag ser väldigt bra ut och är schysst....

Jag tycker att man borde kunna helt översiktigt kunna säga "hej, allt bra?" eller "hej (mitt namn)" och hälsa på en tjej som man kan hälsa på killar och de introducerar sig själva. Men tjejer är ju helt okapabla till detta! Tydligen så måsta man läsa böcker om hur man "Playar" tjejer för att kunna lära känna någon. Så jävla ful stil!

Här här några prakt exempel som man råkat ut för väldigt ofta.

Och dessa svar kommer alltid direkt utan att utbyta några ord, och till 90% direkt efter man sagt hej!

"Vafan tror du? Du ska inte få knulla mig!!"

"Stick jävla svin!"

"Vad fan vill du mig?

"Jag har inte tid" ( Klassiker, som ändå står helt själv och ser ut o ha tråkigt )

"Jag känner inte dig, så bara gå"

"Är du desperat eller? Jag kommer inte ge dig fitta för du hälsar på mig!"

Etc etc etc... Det är alltid DIREKT svar med jävligt hemska ord.. Inte en enda kille under hela mitt liv har svarat något så jävligt fult när man sagt bara ett ord..

Tjejer är så jävla dumma i huvudet!


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

En fråga; Precis blivit dumpad eller?

Finns ingen som kan dumpa mig, känner ingen. Har alltid levt utan tjejer, men med hoppet om att få träffa någon. Även bara som en vän man kan prata om allt mellan himmel o jord. Som vänner gör u know. Dumpad? Hah.. Är helt säker på att ingen tjej hade dumpat mig när de väl lärt känna mig, men ingen tar o gör det för de är så jävla naiva och dumma i huvudet och har så sjukt starka behov att behandla folk illa utan anledning!


   
SvaraCitera