Aviseringar
Rensa alla

HATET BRINNER ! =(


B3ll4:

Typiskt killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Skrev han till dig att han inte hade känslor längre, eller slutade han snacka med dig bara?

Detta va ett tag sen men haha .... han blev bara kall,,, nu typ ett år senare påstår han igen att han har känslor för mig 😛 men är lika kall ändå.... dum som jag är gav jag med mig till sex... vet fortfarande inte om det är bara det han vill


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

trexo0:

nu typ ett år senare påstår han igen att han har känslor för mig 😛 men är lika kall ändå

Grejen är att tjejer blir hårt tränade att visa och prata om sina känslor sedan barnsben men killar får egentligen inte visa känslor. Jag gissar på att den här killen är ett offer för den här inskolningen och inte kan prata känslor mer än väldigt ytligt. Han kan alltså säga "Jag har känslor för dig" men han kan inte gå in närmre på det för att det känns för jobbigt och svårt.


   
SvaraCitera

lär dej att släppa till lite då, ofta man vill vara med en tjej när man inte får något[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

men han kan inte gå in närmre på det för att det känns för jobbigt och svårt.

jo du har nog rätt... men hur tolkar man det då ? vad gör man åt saken :O ska man lita på det han säger trots att han itne visar det som jag hade velat att han gjorde? han kan väl lika väl ljugA?

kebu12:

med en tjej när man inte får något

meh vill ju inte ha han om det är bara det han vill med mig 😛


   
SvaraCitera

trexo0:

meh vill ju inte ha han om det är bara det han vill med mig 😛

bli ful och skaffa intressant personlighet då, ingen som vill ligga med dej då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ingen som vill ligga med dej då

jag sa om det är BARA det han vill [no-no] han får ju gärna vilja det ;D


   
SvaraCitera

trexo0:

jag sa om det är BARA det han vill han får ju gärna vilja det ;D

får du väl bli snygg med intressant personlighet[shake]


   
SvaraCitera

trexo0:

jo du har nog rätt... men hur tolkar man det då ? vad gör man åt saken :O ska man lita på det han säger trots att han itne visar det som jag hade velat att han gjorde? han kan väl lika väl ljugA?

Jag har ingen aning om i fall han bara ljuger för dig eller inte, men av princip tror jag att han är ett jävla svin. Och eftersom han har sårat dig en gång kommer han med största sannolikhet att göra det igen.

Personligen skulle jag försökt säga upp all bekantskap (alternativt en molotovcocktail genom hans sovrumsfönster [bigcheers]) men jag har ingen aning om hur du känner. Kanske är så att du tror att han förtjänar en till chans...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

Kanske är så att du tror att han förtjänar en till chans...

vet fgaktiskt inte... jag hittar på massa ursäkter för honnom hela tiden [tard] han va sjuuukt gullig från början när jag inte ville ha honnom 😛 sen ba blev han en kall bitch 😛 å det är han typ nu oxå men har kläckt ur dig att han gillar mig typ... å det lever jag på as länge även fast han rä dum ihövveT:P


   
SvaraCitera

trexo0:

å det lever jag på as länge även fast han rä dum ihövveT:P

Huh, låter klurigt så att det förslår [tard] Jag antar att du får ta och skriva en massa listor om hans för -och nackdelar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

om hans för -och nackdelar

blir typ imånte många för[confused] vet inte vf men jag vill bara ha honnom [chocked] rätt illa


   
SvaraCitera

trexo0:

vet inte vf men jag vill bara ha honnom

Hormoner is the shit [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

Hormoner is the shit

måste vara nåt sånt [chocked] ingen logik i det valet inte [badgrin]


   
SvaraCitera