Aviseringar
Rensa alla

Hatt


Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Det har väl mycket att göra att med ansiktsformen och stilen i övrigt skulle jag säga.

Ja, det känns ju logiskt. Har själv oerhört svårt för att avgöra sådant, vad man passar i. Är alldeles för självkritisk. Och har samtidigt svårt att lita på folks ärlighet när man frågar om råd osv :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deviance: svar: ja jättegärna om d kan bära upp hatten, detta gäller iof alla personer av vilken könstillhörighet som helst. hattar är svåra plagg

Två första är bra tyckte jag.
Hm, ja. De är svåra. 


   
SvaraCitera

the pepparkaka:

Minns dina rymndbyxor på nån gammal avatar. Har man sådana tycker jag man ska utveckla sina tankar lite. 

rymdbyxor är visdom och komfort i ett, hatt är ett komplement till ett ansikte som säger "slå här"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror la på vilken hatt, samt vilka kläder den har på sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

rymdbyxor är visdom och komfort i ett, hatt är ett komplement till ett ansikte som säger "slå här"

Varför försvarar du rymndbyx tjejen? :p

rogernw:
Beror la på vilken hatt, samt vilka kläder den har på sig. 

Vad för kläder passar till hatt då? :p


   
SvaraCitera
Kudhos

fedora eller gå hem


   
SvaraCitera

the pepparkaka:

Varför försvarar du rymndbyx tjejen? :p

för att det provocerar mig att någon som skulle göra bättre i att slå en knut på sin genbank än törsta efter hipsterjoppar med ett plagg som accentuerar deras låga antal hjärnfördjupningar, och som inte kan stava till "rymd" (bara världens mest omfattande term för mänsklighetens och andra varelsers och icke-varelsers hem), kritiserar min flickväns garderob


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

för att det provocerar mig att någon som skulle göra bättre i att slå en knut på sin genbank än törsta efter hipsterjoppar med ett plagg som accentuerar deras låga antal hjärnfördjupningar, och som inte kan stava till "rymd" (bara världens mest omfattande term för mänsklighetens och andra varelsers och icke-varelsers hem), kritiserar min flickväns garderob

Vilket kap du måste vara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Vad för kläder passar till hatt då? :p

Jadu... när min farsa har hatt så brukar han ha någon skjorta på sig, och det tycker iaf jag passar ihop. 


   
SvaraCitera

Skulle kunna  tänka mig en tuff cowboyhatt i äkta läder att matcha min skinnjacka och skinnbyxor.

new-fashion-man-cowboy-hat-grassland-tou


   
SvaraCitera