Aviseringar
Rensa alla

Havet


isola:

Fast jag menar i och med att de umgås så nära med varandra! Så är det väl oundvikligt att tonårshormonerna kommer att förstöra för dem!

Jaaaha du menar så! Jag trodde det var nåt som hade hänt. Kanske fanns en uppföljning om dem som vuxna som jag inte kände till eller så. [cute]

isola:

Åh jag tyckte så synd om hans hund 🙁 men sen adopterade väl en av killarna den? Det var fint!

Vad var det som hände med hans hund nu igen? Nu när du säger det minns jag att det var nåt men jag minns inte exakt. Var han elak mot den eller hur var det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vad var det som hände med hans hund nu igen? Nu när du säger det minns jag att det var nåt men jag minns inte exakt. Var han elak mot den eller hur var det?

Den fick bara stå där ute på gården i en kort kedja utan mat och utstå hans fylleglåpord, vill jag minnas.


   
SvaraCitera

isola:

Den fick bara stå där ute på gården i en kort kedja utan mat och utstå hans fylleglåpord, vill jag minnas.

Just det ja! Googlade på det nu och han fick flytta hem till Olle. Så det slutade lyckligt för stackarn!

Svårt att sätta ord på känslan man har när man sitter hemma och googlar på hunden i bullerbyn en fredagkväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte doften av salt & tång.. Skulle trivas betydligt bättre vid en sjö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Just det ja! Googlade på det nu och han fick flytta hem till Olle. Så det slutade lyckligt för stackarn!

Ja så var det ja! En svart hund var det vill jag minnas. Olle gillade alla djur och var smal. Tänk vad man minns.
Åh om jag ändå kom ihåg allt plugg lika bra som sådana här "onödiga" grejer. [crazy]

El Guaje:

Svårt att sätta ord på känslan man har när man sitter hemma och googlar på hunden i bullerbyn en fredagkväll.

haha men vadå det här var ju viktigt [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Tänk vad man minns.
Åh om jag ändå kom ihåg allt plugg lika bra som sådana här "onödiga" grejer.

Haha ja har samma problem. Vad pluggar du då?

isola:

haha men vadå det här var ju viktigt

Sant, kan inte släppa sånt grejor fören jag vet! Dessutom är det ju sånt här man ska ha koll på. Man vet aldrig när man får chansen att briljera med sina bullerbyn-kunskaper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha ja har samma problem. Vad pluggar du då?

Menade allt jag lärt mig under alla pluggår [sad]
fast lite har väl fastnat. Just nu någon obskyr kurs om mänskliga relationer osv. Har komvuxande också. Uhuhu ska börja gå på undervisningstimmar där snart, har endast studerat där på distans förut. Tänk om ingen vill leka med mig på rasten och fnissa med mig i klassrummet [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Sant, kan inte släppa sånt grejor fören jag vet! Dessutom är det ju sånt här man ska ha koll på. Man vet aldrig när man får chansen att briljera med sina bullerbyn-kunskaper.

Mm sant!
Jag låg vaken jättelänge en kväll och irriterade mig på att jag inte mindes någon jättetrivial grej och var tvungen att googla reda på det sedan. Som en hund med ett ben.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint


   
SvaraCitera

isola:

Just nu någon obskyr kurs om mänskliga relationer osv. Har komvuxande också. Uhuhu ska börja gå på undervisningstimmar där snart, har endast studerat där på distans förut. Tänk om ingen vill leka med mig på rasten och fnissa med mig i klassrummet

Det låter ju intressant! Fast det är många kurser som gör det sen är de sällan det ändå.

Hehe det ska nog inte vara någon fara! Dra lite bullerbyn-fakta så har du vänner direkt. Nej men sånt brukar lösa sig, ge det bara lite tid så brukar man hitta folk man går ihop med. Hur illa det än känns den första veckan. [smile] Annars är det ju bara vända sig hit så för vi stötta och trösta. [cute]

isola:

Jag låg vaken jättelänge en kväll och irriterade mig på att jag inte mindes någon jättetrivial grej och var tvungen att googla reda på det sedan. Som en hund med ett ben.

Haha ja sånt händer ibland. Typ när jag minns något från en film men inte kommer på vad för film. Då går det bara inte somna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det låter ju intressant! Fast det är många kurser som gör det sen är de sällan det ändå.

Mm gillar sådant!

El Guaje:

Haha ja sånt händer ibland. Typ när jag minns något från en film men inte kommer på vad för film. Då går det bara inte somna!

Jaaa!

El Guaje:

Annars är det ju bara vända sig hit så för vi stötta och trösta. [cute]

ja [cute]


   
SvaraCitera