Aviseringar
Rensa alla

he's faar awaaay:S


känns som jag alttid skriver hit mina löjliga problem haha.. nåja men de e såhär att ja har lite problem:P med en kille såklart..

var ute på krogen för ungefär en månad sedan nu, träffade på ett gammalt ragg som jag hade för 1 år sen ungefär, eller det var han som kom till mig, vi dansade, han var väldigt på mig kan ja säga:P sen for vi på efterfest till en kompis och sen ville han ha med mig till hans och sova och jag följde med, och ni kan ju säkert gissa att det vi gjorde var inte bara att sova;P ja for hem på dagen sen och vi pratade lite på facebook ock sådär men inge mer för han skulle flytta utomlands, nu har han flyttat och skall vara borta i typ 1 år, jag skrev till honom en gång då vi pratade och frågade vad det vi hade var riktit, och jag var noga med att säga att det inte gjorde nåt att det var en engångsgrej och jag blir absolut itne ledsen om han inte är intresserad på det sättet, så ja blev lite chockad när jag fick som svar att han va kär i mej men att han tänkte att det endå inte skulle funka då han skulle flytta.. nu är jag helt uppochner, tror tyvärr att jag har gått o blivit intresserad av honom.. lite har jag alltid varit annars skulle ja inte ha farit hem med honom heller men det har tyvärr blivit värre.. och det värsta är ju att det absolut inte skulle gå då han är utomlands nu dessutom..fatta om det suger! jag trodde att jag inte brydde mig så mycket om honom men jag har inte tänkt på något annat denhär senaste månaden än honom så något är det ju, vad borde jag göra? glömma honom helt? vore ju det bästa men det är ju tyvärr itne så lätt:S eller lurar jag mig själv att jag är intresserad bara för att han sa att han var det? eller var hela hans svar ljugerier? kanske han inte alls var intresserad...?


   
Citera
Ämnesstartare

Panini:

eller var hela hans svar ljugerier? kanske han inte alls var intresserad...?

Svårt att säga, skulle inte orka med att inte kunna lita på om killen jag är intresserad av inte kan tala sanning om en sådan sak som att han skulle vara kär i mig. Du får fråga honom igen och hoppas på ett ärligt svar, det är enda sättet att få veta, annars får du väl gå vidare.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Svårt att säga, skulle inte orka med att inte kunna lita på om killen jag är intresserad av inte kan tala sanning om en sådan sak som att han skulle vara kär i mig. Du får fråga honom igen och hoppas på ett ärligt svar, det är enda sättet att få veta, annars får du väl gå vidare.

joo.. men jag tycker inte man skulle säga en sån sak om man inte menade det endå.. jag skrev dessutom att han ska säga precis som han tycker jag blir inte ledsen om han inte tycker om mig osv.. så jag tycker han skulle ha sagt som det är då isf..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

så jag tycker han skulle ha sagt som det är då isf..?

Jag svarade bara på din osäkerhet, och du verkar fortfarande ganska osäker. Men om du litar på honom, så bygg upp den tilliten istället för att tvivla på den! [y]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag svarade bara på din osäkerhet, och du verkar fortfarande ganska osäker. Men om du litar på honom, så bygg upp den tilliten istället för att tvivla på den! [y]

joo jag är nog det, speciellt då han inte heller skriver till mig, han kanske försöker göra det så enkelt som möjligt, skulle ju inte kunna gå hur som helst eftersom han flyttat så långt bort:P jag hatar att jag bryr mej, jag vill inte tycka om honom men tyvärr har jag börjat göra det nu iallafall..:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

jag vill inte tycka om honom

Jag tycker att ni ska låta romansen vila. Gå ut med vänner, träffa nya killar, lev ditt liv som du vill och sedan när ni träffas igen får ni se vad ni är på för spår då och om det kan bli något. Att försöka vänta tills han kommer tillbaka, om han gör det, kommer ni nog båda att förlora på, och att inte träffa andra under ett helt år när ni inte ens vet om ni passar ihop är bara dumt och onödigt. Upplev och var lycklig med det du har, ni har tid att träffas senare [y]


   
SvaraCitera