Aviseringar
Rensa alla

Head-fi/Headphones, m.mm d(^.^)b


Ämnesstartare

Har sett att en tråd om hörlurar och tillbehör runt det saknas , vrf då inte göra en intressant tråd ^^ 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

me övrigt hörlurar balabala 074.jpg

Min portabla hörlursrigg för ca 1.8k 

låter helt okay ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett par AKG 518LE eller vad de heter, dugligt ljud. Bra atmosfäriskt ljud så Svartmetall låter bra. Techno och sådant trams låter nog inge vidare, men det är jag inte intresserad av heller!


   
SvaraCitera

Gruvan: AKG 518LE

Har haft sönder 2 par Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: Har haft sönder 2 par Gråter

Läste innan jag köpte att folk har haft sönder dem, men mina håller ännu och har haft ett tag! Glad
Undra om de går sönder i regn dock? Aldrig vågat ha på mig dem när det regnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Har haft sönder 2 par Gråter

Är det bygeln som har gått av då ? Köp ett par Sony MDR XB500 ist typ för samma pris dom är det bättre kvalitet på ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Har ett par AKG 518LE eller vad de heter, dugligt ljud. Bra atmosfäriskt ljud så Svartmetall låter bra. Techno och sådant trams låter nog inge vidare, men det är jag inte intresserad av heller!

Ja tanke på vad dom kostar kan man inte begära mer eller för mkt , men dock låter dom inte så jätte bra till black metal eller sån musik överhuvudtaget 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Ja tanke på vad dom kostar kan man inte begära mer eller för mkt , men dock låter dom inte så jätte bra till black metal eller sån musik överhuvudtaget 😛

Det är det jag menade, inte superljud, men BM ska inte vara klart ljud heller! Diskant och rassligt, då är det rätt! Cool
(Så dåliga är de inte, tyvärr, men du fattar!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör med urbanears plattan och en SE mw600, funkar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Det är det jag menade, inte superljud, men BM ska inte vara klart ljud heller! Diskant och rassligt, då är det rätt! Cool
(Så dåliga är de inte, tyvärr, men du fattar!)

Till sån musik ska det låta mörkt ofärgat en ljudbild med djup och upplösning  ,Jag  menar vem egentligen vill höra på ett skitigt ljud det får dom flesta ont i huvudet av . Ja det är en smak sak ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Till sån musik ska det låta mörkt ofärgat en ljudbild med djup och upplösning ,Jag menar vem egentligen vill höra på ett skitigt ljud det får dom flesta ont i huvudet av . Ja det är en smak sak ^^

Möjligtvis att din beskrivning passar in på Metalcore osv, men snackar man Svartmetall så är det diskant, rassligt, kargt och "tomt" ljud som passar in, går icke att förneka! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööh har såna vanliga för 80spänn typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Metalcore , är det inte xd. det du beskriver låter väldigt deprimerande och ensamt  😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
ööh har såna vanliga för 80spänn typ

Jag tycker sund om din hörsel ,lol Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf :SS


   
SvaraCitera