Aviseringar
Rensa alla

Header till blogg.se


vera00
Ämnesstartare

Hej,
jag undrar om det är någon som känner för att göra en header till min blogg. Eller om du vet någon bra sida där man kan skapa headers?


   
Citera

Göra själv i Photoshop?


   
SvaraCitera
vera00
Ämnesstartare

mrman:

Göra själv i Photoshop?

Vad är det för något?


   
SvaraCitera

vera00:

Vad är det för något?


   
SvaraCitera

Du kan måla en i paint [smile]


   
SvaraCitera
vera00
Ämnesstartare

Jag är ensam och rädd:

Du kan måla en i paint

mrman:

Det verkar väldigt komplicerat[smile][smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Hur mycket betalar du?


   
SvaraCitera
vera00
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur mycket betalar du?

Den måste vara gratis, sorry[chocked]


   
SvaraCitera

vera00:

känner för att göra en header till min blogg

Jag kanske skulle kunna göra 🙂 tycker det är roligt! Gratis givetvis. Förutsatt att du inte har gigantiska krav och att allt ska vara på ett speciellt sätt (för då kommer man behöva skicka fram och tillbaka och det pallar jag ej).

Hur låter det att du berättar på ett ungefär hur du vill ha det (t.ex. en bild på en häst, bloggens namn längst ner och färgen ska vara mörkblå) och sedan gör jag några olika varianter och sedan väljer du vilken du gillar mest?


   
SvaraCitera

Det är inte så svårt. Gör en i typ Gimp eller ett eget foto osv om du inte har PS. Så kollar du källkoderna, tittar på internet (vissa bloggar visar hur du ska lägga in dem i källkoden) och ser till att det är rätt storlek (typ 800 Px för en normal bloggstorlek)


   
SvaraCitera
vera00
Ämnesstartare

djurrättaren:

Jag kanske skulle kunna göra 🙂 tycker det är roligt! Gratis givetvis. Förutsatt att du inte har gigantiska krav och att allt ska vara på ett speciellt sätt (för då kommer man behöva skicka fram och tillbaka och det pallar jag ej). Hur låter det att du berättar på ett ungefär hur du vill ha det (t.ex. en bild på en häst, bloggens namn längst ner och färgen ska vara mörkblå) och sedan gör jag några olika varianter och sedan väljer du vilken du gillar mest?

Tack, har nästan inga krav alls. Vill gärna att fägerna ska gå åt ljusblå, isblå. Gör lite som du känner. Blir nöjd för allt. Bara jag slipper göra den själv[smile]


   
SvaraCitera
vera00
Ämnesstartare

ajyprah:

Det är inte så svårt. Gör en i typ Gimp eller ett eget foto osv om du inte har PS. Så kollar du källkoderna, tittar på internet (vissa bloggar visar hur du ska lägga in dem i källkoden) och ser till att det är rätt storlek (typ 800 Px för en normal bloggstorlek)

Tack för hjälpen[smile]


   
SvaraCitera