Aviseringar
Rensa alla

Hebefili, totalt moraliskt förkastligt?


Ämnesstartare

Hovnarren:

Det beror väl i och för sig på hur gammal den som det tänder till hos är...

Mjo. Utgick ifrån ditt exempel om t.ex. en 25åring som tänder på tjejer som är 15-16. Då är det knäppt ifall han tänder på tanken på hur unga dessa är, snarare än personen i sig. Typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett förhållande med någon som är 9 år äldre än mig så.... NEJ JAG TYCKER HEBEFILI ÄR AVSKYVÄRT! SNUSKIGT! VEDERVÄRDIGT! SKAMLIGT!

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Det som är skabbigt är ju att killar som e ihop med så unga tjejer ofta inte får något som helst ut av tjejen förutom just sexbiten.

Förstår inte riktigt vad du menar är skabbigt med det. Olika människor har olika preferenser. Delvis håller jag nog med dig dock, en normalt funtad 25-åring borde ha intellektuella eller åtminstone känslomässiga (utöver sexbiten) krav på sin partner, men hur ofta är det fallet egentligen? Sex är en så jävla stor del av allt nu för tiden.

Motborgare:

Då är det knäppt ifall han tänder på tanken på hur unga dessa är, snarare än personen i sig. Typ.

Varför? Unga drag är ju i allmänhet väldigt attraktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som hävdar att intellektuella krav skulle vara ett hinder för normalt funtade människor när det kommer till att ligga med femtonåringar, men glömmer bort hur jävla korkare 25-åringar allt som oftast är. det är inte ens svårt att hitta en femtonåring som är mer intellektuellt begåvad än en 25-åring. eller 30-åring. så det argumentet håller liksom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingenting emot hebefili


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är äckligt och osmakligt[shake] Jag som 47 åring, skulle aldrig kunna ligga med någon över 13[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

glömmer bort hur jävla korkare 25-åringar allt som oftast är. det är inte ens svårt att hitta en femtonåring som är mer intellektuellt begåvad än en 25-åring. eller 30-åring. så det argumentet håller liksom inte.

Där satte du huvudet på spiken, för att använda ett uttryck jag egentligen inte alls tycker om. Egentligen är det inget relevant argument alls. Dumma människor knullar med varandra förutsättningslöst hela tiden. S.k. one-night-stands borde ju vara precis lika förkastliga enligt samma logik, eftersom man då bara söker sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Egentligen är det inget relevant argument alls. Dumma människor knullar med varandra förutsättningslöst hela tiden. S.k. one-night-stands borde ju vara precis lika förkastliga enligt samma logik, eftersom man då bara söker sex.

precis. jag har legat med, vadå, tre-fyra pers som är antingen äldre än mig eller mindre än ett år yngre, ingen av dem har väl varit den skarpaste scudmissilen i öknen, direkt. däremot så har jag känt 14-15-åringar (både som jag legat och som jag inte legat med) som faktiskt känts meningsfulla att umgås med, även undantaget sex. en teori är att det finns något intervall mellan typ 16 och 25 som folk undantagslöst blir till idioter, men det förklarar inte de människor som jag faktiskt känner något meningsfullt utbyte med som befinner sig mellan dessa två åldrar.

argumentet i sig (undantaget min vetenskapliga teori mot slutet) innebär ju inte att fjortonåringar skulle vara att föredra på något vis, men jag vet fan inte. jag menar, det finns ändå en hel del 18-åringar som är löjligt jävla snygga, men som jag ändå inte känner någon som helst dragelse till. jag skyller på att alla som är äldre än 16 utvecklas till narcissistiska, egokåta och självgoda svin, i synnerhet de av kvinnligt kön. jag skyller det på att de är tvungna att börja motkompensera för någon slags inbillad arvssynd, som gör att de känner ett behov av att helt plötsligt radera ut alla sympatiska drag som brukar förknippas med kvinnlighet, av rena principskäl.

vilket väl i förlängningen innebär att folk som föredrar att ligga med kvinnor istället för småflickor i själva verket är bögar, men jag är för trött för att utveckla resonemanget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm..

Helt ok!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Helt ok!!

du är ju fan 15, tro fan att du förespråkar det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du är ju fan 15, tro fan att du förespråkar det

aa fast det är jobbigt att en massa 20åringar snor mina F15 :S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

aa fast det är jobbigt att en massa 20åringar snor mina F15 :S:S

sno en f20 då, deras marknadsvärde är i regel begripligt lågt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sno en f20 då, deras marknadsvärde är i regel begripligt lågt

Men precis, ofta jag vill ha en [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Men precis, ofta jag vill ha en [sad]

då blir det värre, för f15-individer är paxade. bli pedofil, eller nekrofil, eller gtfo [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

då blir det värre, för f15-individer är paxade. bli pedofil, eller nekrofil, eller gtfo

Kör på gtfo tills jag fyller 20


   
SvaraCitera