Aviseringar
Rensa alla

Hebefili


Ämnesstartare

Då var det dags för nästa steg, nämligen hebefili.

Det innebär alltså att man attraheras av tonåringar som kommit in i puberteten. Det vill säga flickor som börjat utveckla bröst och rumpa.

Vanligast sker detta i 13- eller 14-årsåldern, men ibland kan det ske så tidigt som 7-8 år. Självklart kan puberteten även ske senare först vid 16-17 år.

Vad anser då ni om människor som dras mot väldigt unga, pubertala tonåringar? Oftast är det ju inte lagligt då byxmyndighetsåldern är snäppet högre.

Är det naturligt eller är det en sjukdom? Enligt er alltså.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men lägg ned[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har aldrig undrat om det är någonting fel på dig?
Jag skulle iaf bli gravt oroad jag bara kunde knyta an till och vara på samma nivå som barn och seriefigurer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Men lägg ned[tired]

isola:

Du har aldrig undrat om det är någonting fel på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt inte dom sänka dig, you go girl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har aldrig undrat om det är någonting fel på dig?

Nej, jag mår bra, är i princip aldrig sjuk, har heltidsjobb och god ekonomi. Mitt liv är prima! [y]

isola:

Jag skulle iaf bli gravt oroad jag bara kunde knyta an till och vara på samma nivå som barn och seriefigurer.

Nu är det så att jag råkar gilla tecknade figurer mycket mer än realistiska människor. Är så otroligt trött på alla kriminalserier och dramaserier. Älskar däremot tecknad film och fantasifigurer.

Är det vuxet i Sverige? Nej.

Är det vuxet i Japan? Ja.

Betyder det alltså att människan är vuxen om den tycker om dramaserier och realism? Nej, för det är kulturellt påtvingat och dessutom extremt individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Något annat, nämligen... (Du röstade på detta alternativ)

fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fel

Är det fel att tända på bröst och rumpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Är det vuxet i Japan? Ja.

Dags att flytta då?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dags att flytta då?

Tycker det snarare är dags att en del tänker om.

Jag trodde Sverige var öppna mot andra kulturer och deras värderingar, eller gäller det bara islam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jag trodde Sverige var öppna mot andra kulturer och deras värderingar, eller gäller det bara islam?

Kallade du hebefili precis för kultur?[tard]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Är det fel att tända på bröst och rumpa?

det är det minsta felet.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

oskar_det:

Är det fel att tända på bröst och rumpa?

fast är det det man gör så kan man ju gå upp lite åldrarna utan problem. då är det ju inte ett tvång att det måste vara pubertala ungar som det är frågan om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Helt naturligt och OK (Du röstade på detta alternativ)

De som tänder på småtjejer får gärna göra det sålänge de inte skadar någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är det minsta felet.

Så det är fel alltså?

Kviq:

fast är det det man gör så kan man ju gå upp lite åldrarna utan problem. då är det ju inte ett tvång att det måste vara pubertala ungar som det är frågan om.

Kan vända på steken och säga att det inte är tvång att det måste röra sig om personer som är 16 eller äldre. Samma sak. Attraktion som attraktion.


   
SvaraCitera