Aviseringar
Rensa alla

heeeeeeeeeeelp me fast


Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

[confused]

Huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Huh?

alla våldtäktsoffer är ju inte nödvändigtvis billiga slampor, då skulle ju inte själva våldtäkten vara nödvändig ens förmodligen [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

alla våldtäktsoffer är ju inte nödvändigtvis billiga slampor, då skulle ju inte själva våldtäkten vara nödvändig ens förmodligen [confused]

Jag svarad...HELVETE, nu glömde jag potatisbullarna för länge i ugnen! Nu är de säkert kolbitar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Haha, varför få mig själv att framstå som en billig slampa? Nä, det där vill jag inte skada min image med.

Anser du att man är en slampa om man blir våldtagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tandtrollet:

Anser du att man är en slampa om man blir våldtagen?

Ditt svar var korkat så jag gav tillbaka med samma mynt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag svarad...HELVETE, nu glömde jag potatisbullarna för länge i ugnen! Nu är de säkert kolbitar.

[bigsmile]

Angelize:

Ditt svar var korkat så jag gav tillbaka med samma mynt.

Jaha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ditt svar var korkat så jag gav tillbaka med samma mynt.

Det var inte korkat. Du bad om en bra ursäkt, du fick en. Ingen skulle kunna klandra dig för att du blev våldtagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tandtrollet:

Det var inte korkat. Du bad om en bra ursäkt, du fick en. Ingen skulle kunna klandra dig för att du blev våldtagen.

Men är du helt bränd i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men är du helt bränd i huvudet?

Inte sist jag kollade, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad blev ursäkten då som sagt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det skulle jag behöva, han har spytt två gånger idag. Men jag ska börja med hans stenhårda nyttighets diet imorgon...

Ge veterinärfoder. Min katts mage blev bättre efter att hon fick Intestinal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ge veterinärfoder. Min katts mage blev bättre efter att hon fick Intestinal

Jag gick till zoo och bad om hjälp de var sjukt bra på att hjälpa... fick en liten påse med något foder som är lättsmält och han gillade det så ska köpa en större påse o fortsätta förhoppningsvis så blir han bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag gick till zoo och bad om hjälp de var sjukt bra på att hjälpa... fick en liten påse med något foder som är lättsmält och han gillade det så ska köpa en större påse o fortsätta förhoppningsvis så blir han bättre.

Bra, hoppas att han blir bättre snart!


   
SvaraCitera