Aviseringar
Rensa alla

Heeeeej


Ämnesstartare

Ville bara säga hej och så. Och säga att jag finns här i hörnet.
Vill nog bleka mina tänder, det verkar skoj. Och uppmuntrande. Men avbröt den processen förut för några år sedan pga brände på tandköttet och var omständligt. Äre någon som gjort och blev det bra?

Nu ska jag äta middag och glädja mig lite åt mina nuvarande studieresultat och min fina kattvän. För man ska inte tänka på allt dåligt, hörrni.
Vad ska jag äta då? Ja det undrar ni säkert. Det är pasta säger jag då, fast pasta är ju inte bra om man vill hålla sin vikt kanske, men sådant skiter jag i nu. Åt en piggelinglass nyss. Det finns en sådan underbart god glass med cola och choklad ågu orgasmiskt god är den. Men den har jag inte hemma 🙁
Men man ska inte fokusera på det som är dåligt utan det som är bra. Jag har ju faktiskt pasta och piggelin.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tja. Ok. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

isola:

Ville bara säga hej och så. Och säga att jag finns här i hörnet. Vill nog bleka mina tänder, det verkar skoj. Och uppmuntrande. Men avbröt den processen förut för några år sedan pga brände på tandköttet och var omständligt. Äre någon som gjort och blev det bra? Nu ska jag äta middag och glädja mig lite åt mina nuvarande studieresultat och min fina kattvän. För man ska inte tänka på allt dåligt, hörrni. Vad ska jag äta då? Ja det undrar ni säkert. Det är pasta säger jag då, fast pasta är ju inte bra om man vill hålla sin vikt kanske, men sådant skiter jag i nu. Åt en piggelinglass nyss. Det finns en sådan underbart god glass med cola och choklad ågu orgasmiskt god är den. Men den har jag inte hemma :(Men man ska inte fokusera på det som är dåligt utan det som är bra. Jag har ju faktiskt pasta och piggelin.

Hej hej! Finns här också. Förresten, äta middag klockan elva på kvällen? [crazy]


   
SvaraCitera

Åh, var den till mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

. Förresten, äta middag klockan elva på kvällen? [crazy]

jag gör lite som jag vill, som pippi. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oki


   
SvaraCitera
Paseo

Jag blekte tänderna förra sommaren med easewhite.
Blev utmärkt. Bara det att man ser ut som en idiot och drägglar en hel del när man bleker. Blekte 3-4 timmar per dag i två veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Åh, var den till mig?

haha nä men såg att det såg ut så

Randroid:

Hej då

vart ska du????


   
SvaraCitera

isola:

haha nä men såg att det såg ut så

[sad] Då är du skyldig mig en bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jag blekte tänderna förra sommaren med easewhite.
Blev utmärkt. Bara det att man ser ut som en idiot och drägglar en hel del när man bleker. Blekte 3-4 timmar per dag i två veckor.

Brände det? Förklara processen tack! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

[sad] Då är du skyldig mig en bild.

då vill ju alla andra också ha en [sad]


   
SvaraCitera

isola:

då vill ju alla andra också ha en

Som att bjuda en klasskamrat på tuggummi, jag hajar... Gonatt då.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Brände det? Förklara processen tack!

Nepp det brände inte.
Först kokade jag skenorna (en uppe o en nere) man bleker med, sedan stoppade jag in de en och en i munnen för att forma de efter min mun.
Sedan kletade jag på lite kräm på de och tryckte in de. Så fick jag gå runt med en stor rulle papper i 3-4 timmar (pga man drägglar förvånansvärt mycket) och sedan sköljde jag ur munnen och skenorna och fortsatte nästa dag.
Slutade efter två veckor pga det var rätt jobbigt att hålla på att sitta inne och dreggla, speciellt på sommaren när det är varmt. Men de blev grymt vita och nu nästan ett år senare är de fortfarande mycket vita.


   
SvaraCitera