Aviseringar
Rensa alla

HEEELP !! D: kärleksproblem...


Ämnesstartare

Hellooo.

Så idag och igår har jag märkt att en ASSNYGG kille har tittat på mig lite nu och då. Han är inte sådär superpopulär och sånt så det är bara  min åsikt att jag tycker han är snygg. .. :3 

Igår sa han Hej till mig utan att vi knappt någonsin har pratat. Även fast han är ganska så social med många.. ÅÅH SÅ KOMPLICERAT! D: men ja han sa hej, och idag när jag pratade med min lärare om en redovisning vi skulle ha idag så såg jag i en sorts fönster bakom läraren att han tittade på mig innan han skulle gå ut. Och när jag pratade med ett par gamla klasskompisar så kom han fram och hade en åsikt (han känner dom också) och han vi fick ögonkontakt i ungefär 3 eller 4 sekunder. Och när vi slutade för dagen så gick jag ner för trappan, vi fick ögonkontakt en superkort stund och då började han ''kompis slå'' han kompis på ryggen och sprang ut med honom till utgången. Sen har vi inte träffats mer. 

OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG LÅTER SOM EN FJANTIG FJORTIS! läser det och det låter som en 10åring har skrivit det här. är 15 btw. 😉 Men seriöst, vi har pratat bara nån gång förut, och vi går i samma klass. ÅÅH JO! Han hade tydligen frågat min kompis vart jag var för någon dag sedan när jag var hemma och var sjuk. 

Nu vill jag veta om det här är bara en tillfällighet och jag är en liten fangirl över den här killen eller om någonting faktiskt är där?

Så sjukt tacksam för svar, och snälla... inga ''men gud vad löjlig du är, såhär beter sig pojkar mot alla''. Okej.. om dom faktiskt gör såhär mot andra tjejer oxå så är det okej men asså... NO NEGATIV ATTITUDE! 😀

men gud vad jag mumlar, vet inte ens om ni alla fattade det här.. men alla som är vänlig nog att skriva lite så är jag så in i ****vete tacksam!

PUSSSAARR! 😀


   
Citera

han verkar ju utifrån din beskrivning vara intresserad, så du får väl bara visa ditt intresse på något lagom uppenbart sätt. typ, säga till honom att du är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
han verkar ju utifrån din beskrivning vara intresserad, så du får väl bara visa ditt intresse på något lagom uppenbart sätt. typ, säga till honom att du är intresserad.

Ååh tack för svaret 🙂


   
SvaraCitera

håller med leijonsparf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
håller med leijonsparf 🙂

YAY 😀


   
SvaraCitera

Gå, fram till honom och prata med honom, visa ditt intresse på ett bra sätt 🙂 Lycka till 


   
SvaraCitera