Aviseringar
Rensa alla

hehe chips gör mig modig


Ämnesstartare

Pumpkinface:

Jag älskar när filmer är lite mer våldsa

åhfan, men jo Saw är bra. fast vet inte om det kommit nån ny på sistone? tror jag sett alla, men de gör ju uppföljare hela tiden typ så hinner knappt med..
Hostel är nog det sämsta jag sett i filmväg. Har t.o.m memorerat namnet på han som gjort dem: Eli Roth. Såg Cabin Fever som han också gjort, och det var det sämsta jag sett, verkligen värdelöst. ........
Men första Hostel är ju OK, helt OK film att slötitta på när man inte har nån bättre. Tycker typ alla filmer är bra dock..är nog en lite för snäll människa 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkinface:

Paranormal har jag avstått från att se just för att bara trailerna är jävligt läskig och jag tror jag skulle bli väldigt paranoid efteråt[blush] Vet inte vad det är med mig, har blivit så mesig på äldre dar[rolleyes]

men kolla denna trailer då för tvåan då så kanske du inte är lika rädd för Paranormal Activity:

trodde det var den officiella trailern innan han började flyga typ, då garvade jag [blush]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

åhfan

Jo det kom nog en ny ganska nyligen, har inte sett den. Tyckte dom ballade ur lite grann typ efter 2a filmen, hehe. Blir lite väl långsökt då [rolleyes] Fast sålänge blodet skvätter så kollar jag!

Andra filmer som jag tycker är skitbra, på tal om psykopater, är Hannibal-filmerna [love] Genious [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska nog kolla upp sen om det kommit nå Sawfilmer jag ej sett 😛
mm, hannibal-filmerna är bra. var ett tag sen, blir väl att kolla igen snart 🙁


   
SvaraCitera

Tråd finns redan för filmtips


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera