Forumet - Hei!!!!!!!

Hei!!!!!!!

544 0 105
antrax:

Är nyvaken.
Ska sätta igång musik och vakna till.
Har en katt i knät som spinner megahögt.
Det är chill.

Vad gör du?

Samma samma. Varit vaken ett tag, men har gosigt kattdjur här.
Äter frukost. Åh ska snart iväg till kbt. Inte varit där på länge, men nu ska jag dit. Ja.
Gjorde pannkisar igår kväll som jag ska äta innan som lunch tänkte jag!!!
Vad ska du göra idag?

Spana också in:

isola:

Åh ska snart iväg till kbt. Inte varit där på länge, men nu ska jag dit. Ja.

Vad bra :D

isola:

Gjorde pannkisar igår kväll som jag ska äta innan som lunch tänkte jag!!!

Vad folk gör pannkakor hela tiden. Så himla gotttt.
Vad ska du ha till?

isola:

Vad ska du göra idag?

Jag ska måla färdigt en tavla, packa ihop mina saker, duscha och städa lite innan klockan ett, sen hälsa på farmor en kort stund, åka tåg, möta upp kompis, sova!
Massor!
Sitter och läser gamla xkcd, väntar på att mitt kaffe ska bli svalt nog att drickas och skjuter upp att göra kemi. Har redan gjort det skolarbete jag behöver göra den här veckan för att anses jobba i normal studietakt, men får ändå dåligt samvete av att inte göra något. Det stör mig.

Oh, och jag funderar på om jag ska skaffa nytt årskort på det lokala badhuset. Råd?
mediakatt:

Oh, och jag funderar på om jag ska skaffa nytt årskort på det lokala badhuset. Råd?

Det ska du! Nyttigt och bra. Vill också. Fast det är så dyrt. Har inte simmat på ett halvår :(
Först mina dumma öron och sen tatuering. Men om ca tre veckor så ska jag simma!!

Ensamvargen:

Vill träffa någon vän och spela tv-spel eller nåt. Känner ingen som vill göra, tror jag.

Du bor väl med en kompis, lek med honom!

Schism:

Ja, för att blidka Arbetsförmedlingen, soc. och Skatteverket. Får aktivitetsstöd om jag gör det här

Aha. Högskola?