Aviseringar
Rensa alla

hej 🙂


Ämnesstartare

hej[blush]om nån vill så får du skriva med mig jag brukar ibland prata med dom som mår dåligt för jag vet hur det känns för jag mår dåligt nu

images (2).jpg


   
Citera

fin bild


   
SvaraCitera

Hahahahahahaha BRA ATT VETA.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

naaw


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Hahahahahahaha BRA ATT VETA.

Inget illa menat, men varför hänger du runt på detta del av forumet men kommenterar nästan ALDRIG något konstruktivt?


   
SvaraCitera

UngeHerrAnarki:

Inget illa menat, men varför hänger du runt på detta del av forumet men kommenterar nästan ALDRIG något konstruktivt?

För att jag tyckte denna tråd var löjeväckande.
Jag skrattade gott.
Gör det mig en dålig människa?
-Ja kanske, men jag kan leva med det.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

För att jag tyckte denna tråd var löjeväckande. Jag skrattade gott.Gör det mig en dålig människa?-Ja kanske, men jag kan leva med det.

Påstod aldrig att du var en dålig människa. Konstaterade mer att du verkar se på denna del av forumet som en dokusåpa där du kan se in i andras liv, kläcka en snajdig kommentar som: hakuna matata eller dylikt, utan att egentligen hjälpa någon här. Du försökte dock hjälpa mig på min tråd, och det ska du ha tack för.

Och ja, jag är moralens väktare i egen hög person.


   
SvaraCitera

beppes ?_?:

hejom nån vill så får du skriva med mig jag brukar ibland prata med dom som mår dåligt för jag vet hur det känns för jag mår dåligt nu

Låter inte som att du kan hjälpa någon direkt alls eftersom du själv inte löst dina egna problem eftersom du mår dåligt just nu[confused] Visst du kanske kan connecta med någon som oxå mår dåligt och ni kan muntra upp varandra... Det är bara en falsk säkerhet som gör att du tror du kan skjuta upp dina problem.. TA TAG I SKITEN, spelar inte så stor roll om vad det handlar om egentligen, men mår man "för" dåligt så skaffar man sig ett proffs och inte går in på en hemsida med sånna som mig.[mad]


   
SvaraCitera

UngeHerrAnarki:

hakuna matata

Mycket makt besitter i de två små orden.
Hakuna matata är och förblir de bästa orden på denna planet.

UngeHerrAnarki:

Du försökte dock hjälpa mig på min tråd, och det ska du ha tack för.

Ah, det var du ja. Hur går det för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bara hjälpa andra [sad] om det vara nån som mår dåligt och ville kunna prata med nån [sad]


   
SvaraCitera