Aviseringar
Rensa alla

Hej! !


Ämnesstartare

Vad gör ni?
Jag har tråkigt. Fast det är väl lite bra då det brukar vara ett tecken på att man börjar bli frisk. Går och andas över kokande vatten stup i kvarten för mina bihålor. Bra underhållning. Funderar på att färga min utväxt nu.. har skjutit på det länge. Ska jag??? Fast kommer väl vara tvungen att öppna fönstret för den äckliga luktens skull och då blir jag väl sjuk igen. Jag är som Göran i Tillsammans; "å ena sidan men å andra sidan men å ena sidan".

Vad gör ni? Kan ni inte berätta någonting skojigt för mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola:

Går och andas över kokande vatten stup i kvarten för mina bihålor.

[wink]

isola:

Funderar på att färga min utväxt nu..

Vilken fääärg?

isola:

äckliga luktens

Kommer du ens att känna den då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad gör ni?

Just nu gör jag inget, men funderar på att köpa kebabsing!

isola:

Kan ni inte berätta någonting skojigt för mig?

Nej, men jag behöver hjälp med en sak... bör jag skapa en tråd för att klargöra hur min plan för imorgon ska se ut? Åka till Stockholm... inte åka till Stockholm...

Mina planer är för lösa... ska jag vänta på bättre tillfälle eller är det nu som gäller, och sedan hoppas att det faller på plats ändå? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick in hit, störde mig på tråden och gick ut. Kom sedan tillbaka för att skriva detta.

Nu vet du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker också bli frisk. Det går sådär. Lagade dock soppa förut vilket hjälpte en del!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

[wink]

Missade jag någon snuskig poäng nu eller

nubbie:

Kommer du ens att känna den då?

Litegrand kommer jag nog känna, den är ju sådär stickande. Kommer nog ändå bli lite yr av den så jag kommer nog vilja öppna ändå. Men känns inte så mysigt att stå böjd över badkaret med mina onda bihålor [sad] kanske tar det imorgon då.

nubbie:

Vilken fääärg?

Image
denna eller nyansen under eller över
blir brunt med lite röda nyanser. är rätt fint, men funderar på att bli blond igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det var då fan också.. guldbrun by jane hellen tror jag att den heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

r. Lagade dock soppa förut vilket hjälpte en del!

gott. vilken sort?

passaro:

Jag gick in hit, störde mig på tråden och gick ut. Kom sedan tillbaka för att skriva detta.

du är så gubbig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Just nu gör jag inget, men funderar på att köpa kebabsing!

kebab? naj det är ju eklit [sad]

Tobbish:

n ska se ut? Åka till Stockholm... inte åka till Stockholm...

vad hade du tänkt göra när du kommer fram? beror nog på om du vill det tillräckligt mycket eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

gott. vilken sort?

Röd linssoppa med massa starka grejs i!!! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Missade jag någon snuskig poäng nu eller

Nejdå, jag sa ju bara åt dig att prova det typ igår! Fast du kanske inte gör det för att jag sa det.

isola:

guldbrun by jane hellen tror jag att den heter

Tänker inte direkt googla det [blush] men gyllenbrunt låter fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Nejdå, jag sa ju bara åt dig att prova det typ igår! Fast du kanske inte gör det för att jag sa det.

aha nä jag läste det på vårdguiden nyss [blush]

nubbie:

Tänker inte direkt googla det [blush] men gyllenbrunt låter fint!

nä ville ge dig en mental bild!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kebab? naj det är ju eklit [sad]

Tycker det kan vara gott [blush]

isola:

vad hade du tänkt göra när du kommer fram? beror nog på om du vill det tillräckligt mycket eller inte.

Träffa folk, men inget är spikat! Samt bo på hotell och mysa...! Vill egentligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Träffa folk, men inget är spikat! Samt bo på hotell och mysa...! Vill egentligen!

vilka folk? mysa ensam? du kan bada bubbelpool iof. det är alltid mysigt!

Tobbish:

Tycker det kan vara gott [blush]

njä vissa kebabspett kunde ibland vara rätt ok minns jag, tills man kände kulorna i dem [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vilka folk? mysa ensam? du kan bada bubbelpool iof. det är alltid mysigt!

Kanske Vio, och kanske ex! Men inget är bestämt, men är sugen att åka ändå, och låta det lösa sig! Mysa ensam troligtvis ja!

isola:

njä vissa kebabspett kunde ibland vara rätt ok minns jag, tills man kände kulorna i dem [sad]

Den jag köpte nu var ganska smaklös tyvärr, lite sås och... ja, okryddad pommes. Men nu är jag mätt i alla fall!


   
SvaraCitera