Aviseringar
Rensa alla

Hej alla


Ämnesstartare

Fick denna tanke nyss. Eller jag har nog tänkt på det någon gång när jag stått i duschen, men det var först nu jag präntade ned den.
Om ni är törstiga när ni står i duschen, dricker ni ur duschslagen då? Viktig fråga.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej det gör jag inte vanligtvis, men har väl gjort någn gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska jag gå och duscha fö öv. Men jag ska inte dricka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har provat det men det är alldeles för varmt plus att det kittlar på tungan.


   
SvaraCitera

Hej.

Nej det har jag aldrig gjort. Men skulle jag bli törstig i duschen så skulle jag väl antagligen göra det men det har jag inget minne av att jag någonsin blivit.

Tack för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte gjort men beror nog på dusch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej
alla alla

När jag har idrottat och varit supertrött och man fortfarande suktar efter vätska har jag låtit det rulla in lite vatten i käftjäveln. Men inte så att jag druckit.


   
SvaraCitera
kachin

Hmmmm nej brukar inte vara törstig i duschen. Däremot brukar jag spola vatten på munnen ibland och så blåser jag mot vattnet, typ som när man tar simmärket "baddaren". [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har säkert hänt men i sådana fall väldigt länge sedan. Vattnet är för varmt och så känns det inte okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:

ag har provat det men det är alldeles för varmt plus att det kittlar på tungan.

i

du ska nog inte ha kroppstemperatur då

kachin:

Däremot brukar jag spola vatten på munnen ibland och så blåser jag mot vattnet, typ som när man tar simmärket "baddaren". [smile]

var inte det "koka kaffe"? har ett minne av att man skulle ta in vatten munnen och gurgla? eller ngt

Myksa:

Vattnet är för varmt och så känns det inte okej.

mm det är bra att ha gränser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch nej.. Men brukar skölja munnen ibland eller rättare sagt försöka få in så mycket vatten som möjligt som en del av ett spel & sedan ge mig själv en hård bitchslap så allt skvätter ut.. Sådär tråkigt har jag i duschen o.s.v.


   
SvaraCitera
kachin

isola:

var inte det "koka kaffe"? har ett minne av att man skulle ta in vatten munnen och gurgla? eller ngt

joo det var nog koka kaffe!!
Hmm tror inte det, låter lite äckligt om man tänker på att de flesta simskolor är i simbassänger inomhus (eller i nån smutsig vik i havet där jag var). Så vi hade munnen vid vattenytan och blåste har jag för mig [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

rättare sagt försöka få in så mycket vatten som möjligt som en del av ett spel & sedan ge mig själv en hård bitchslap så allt skvätter ut.. S

haha

kachin:

Så vi hade munnen vid vattenytan och blåste har jag för mig [cheers]

Inte vi [sad] någon gång träffade jag min pappas gamla simskolefröken, jag, farmor och farfar åkte ut till deras gamla sommarställe och så var hon där. och hon ba jaså är du hans barn? han var liten, klen och frös jämt. sen gick hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men euw nej skulle ju kännas jätteäckligt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, gillar inte att dricka varmvatten.


   
SvaraCitera