Aviseringar
Rensa alla

Hej alla


Ämnesstartare

Jag tycker om blöjor och jag skulle vilja gå in i en affär och köpa blöjor men jag vågar inte för jag e scared för att kasörskan ska fråga av mej (vad ska du göra med blöjor? eller till vem ska du köpa blöjor till?) snälla hjälp hur kan jag lösa detta när jag ska gå in i affären och köpa dem är nu 19år och vill köpa blöjor.


   
Citera
Ämnesetiketter

Beställ online?


   
SvaraCitera

Köp i självscanning?


   
SvaraCitera

Köp något annat samtidigt, lite mat, någon dricka eller hushållsartiklar så blir det mer som att du köper saker till hela familjen så att säga så då kan blöjorna lika väl vara till dina småsyskon som till dig 🙂


   
SvaraCitera
Hando

Frågar dem kan du bara säga 'Skit du i det'. Det angår inte dem varför du köper blöjor.


   
SvaraCitera

Bara köp blöjorna? Ingen som kommer fråga och ingen som kommer tycka det är konstigt.. Just do it.


   
SvaraCitera

Säg att du ska köpa till ett litet syskon om hon/han undrar, köp normal mängd dock.


   
SvaraCitera

dom kommer inte fråga.. men va ska du med blöjor till??


   
SvaraCitera

plus att de går ha skaffat barn i din ålder.


   
SvaraCitera
Berit

De i kassan frågar inte vad du ska med saker till, frågar de nått så är det mer "är det fredagsmys ikväll?" för att va trevlig om man köper en massa chips o dricka. Sedan sitter man i kassan i flera timmar så intresset av andras varor försvinner snabbt o man fokuserar på att orka hålla upp leendet.

mvh kassörska 


   
SvaraCitera

"Man kan ha skaffat barn i din ålder."
Om en 19-åring har samma blöjstorlek som ett litet barn så är det nog mer anmärkningsvärt än att denne köper blöjor. Men vad vet jag.


   
SvaraCitera

Antingen säger du att det är till din lillasyster/bror eller så ignorerar du bara? Vad har kassörskan ens med vad du köper o göra?


   
SvaraCitera