Aviseringar
Rensa alla

hej alla går de att ha gta iv på telfeon?


Ämnesstartare

hej alla går de att ha gta iv på telfeon?


   
Citera
Ämnesstartare

nä    


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Ja.


   
SvaraCitera
lok501

Nej, det är fortfarande för nytt och avanserat för att iPhones ska kunna hantera det. Vänta tills ~2025 så kommer din iPhone 11 att kunna spela det. Android kommer säkert klara det vid 2018


   
SvaraCitera

Nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

telfeon är för dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går att koppla och spela datorn igenom mobilen. Med tex Teamviewer. Sedan så får du programmera egna kontroller.. Svårt om inte omöjligt.


   
SvaraCitera
time
 time

Hur mycket skiljer det sig egentligen mellan kontroller och spelutvecklingen när det gäller GTA IV vs GTA San Andreas? Den sistnämnda finns i alla fall som app och jag har själv spelat det på min numera obsoleta iphone 4s.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Hur mycket skiljer det sig egentligen mellan kontroller och spelutvecklingen när det gäller GTA IV vs GTA San Andreas? Den sistnämnda finns i alla fall som app och jag har själv spelat det på min numera obsoleta iphone 4s.

Ja, San Andreas är ganska olik den grafik som det nya har, såklart så tar det nya mer på kraften. Jag tror starkt att ingen vanlig mobil klarar av det redigt. Det är inte redigt gjort för att spelas på mobiltelefon.
     Hur var spelupplevelsen med den appen? I syftande på att spela det på så liten skärm.
Kanske att det ändå skulle kunna fungera, men man får ha en kraftfull mobil och vara teknisk men att binda kontrollerna, om man inte på något sätt kan kopiera funktionerna ifrån "din app".


   
SvaraCitera
time
 time

Xuzkie: Hur var spelupplevelsen med den appen? I syftande på att spela det på så liten skärm.

Den var helt okej. Jag bytte och körde på min ipad istället, då var det mycket roligare. Är helt övertygad om att de nyare modellerna av iPhones skulle kunna hantera tyngre spel utan problem! Har en 6+ nu och det är ju en fröjd att spela med den. 


   
SvaraCitera