Aviseringar
Rensa alla

HEJ ALLA, HÄR ÄR EN LITEN JÄVLA GUIDE FÖR HUR MAN SKA LEVA, FAN![cool]


sincan
Ämnesstartare

UNDER EN LÅNG JÄVLA TID HAR JAG NU GJORT EN STUDIE I HUR MAN SKA LEVA LIV1 OCH NEDAN PRESENTERAS RESULTATET I EN KORT OCH UTFÖRLIG GUIDE SOM MAN HELT ENKELT FÖLJER, OM MAN INTE ÄR FÖR DÅLIG[tard]
NI HAR KANSKE KÄNT 1 F1 JÄVLA TOMRUM DEN SENASTE TID1 OCH INTE RIKTIGT FÖRSTÅTT VAD SOM FATTATS I ERT LIV. JAG HAR INTE SKAPAT TRÅDAR PÅ 1 TAG...

GUIDE TILL HUR NI SKA LEVA:
VIKTIGASTE SAKER ATT FYLLA LIV1 MED (ALLA ÄR LIKA VIKTIGA, SÅ INGET TJAFS OM DET[mad]):
1. KNARK, DET ÄR COOLT OCH GOTT
2. HOROR, DET ÄR COOLT OCH FETT
3. SPRIT, DET ÄR COOLT OCH GOTT

HAR DU OVANSTÅENDE 3 SAKER ATT FYLLA DITT LIV MED ÄR DU HELT RÄTT UTE OCH KLARAR DIG BRA OSV. SEDAN FINNS DET LITE ANDRA SAKER MAN KAN KRYDDA VARDAG1 MED OM MAN KÄNNER FÖR DET:

1. SNABBA FORDON, OBS INTE CYKEL FÖR DET ÄR INTE COOLT OCH VERKLIGEN INTE TILLRÄCKLIGT FORT OM DU INTE CYKLAR NER FÖR JÄVLIGT BRANTA BERG
2. GULD, INTE VITT GULD OCH INTE PLATINA FÖR TÖNTAR TROR ATT DET ÄR SILVER OCH DET VILL MAN JU INTE FÖRKNIPPAS MED[tard]
3. VITA TIGRAR, VANLIGA KAN GÅ BRA I NÖDFALL MEN ATT FÄRGA DEM I TVÄTTMASKIN1 TILL VITA FUNKAR INTE SÅ BRA FÖR DÅ BLIR DE SVARTA RÄNDERNA OCKSÅ VITA (TIGRARNA DÖR OCKSÅ[tard])
4. PENGAR, INTE KREDITKORT FÖR DET ÄR INTE LIKA GAMMALSKOLA PÅ DET COOLA SÄTTET

SAKER SOM GÖR DIG DIREKT OCOOL SOM BÖR UNDVIKAS:
ATT DRICKA ENERGIDRICKA I MJUKISBYXOR OCH ED-HARDY-KLÄDER NÄR DU ÅKER KOLLEKTIVT.

DETTA ÄR MER LR MINDRE HUGG1 I STEN SÅ KOM INTE HÄR OCH LJUG, TACK[mad] FRÅGOR OCH POSITIV KRITIK _FÅR_ NI POSTA I TRÅDEN[y] MER SAKER KAN DOCK FYLLAS PÅ UNDER LIV1S GÅNG[tard]

EDIT:
BOENDE:
DU SKA BO I ETT BEVERLY HILLS-INSPIRERAT HUS LR HA ETT FETT PENTHOUSE, EN FET FALURÖD GÅRD SOM EJ ÄR FETT SLIT1 (OBS FÅR EJ LÄNGRE VARA I BRUK FÖR I HELVETE) MED DIVERSE FETA FYRHJULINGAR OCH SÅNT. SLOTT GÅR OCKSÅ BRA. SMÅ LÄGENHETER, VILLOR SOM ÄR MÅLADE I VITT LR SVART GÅR HELT BORT.
JOBBA:
HUR FAN HAR DU TÄNKT ATT HINNA DET?![tard]


   
Citera

har för få horor [sad]


   
SvaraCitera

sincan:

DETTA ÄR MER LR MINDRE HUGG1 I STEN SÅ KOM INTE HÄR OCH LJUG, TACK

taget!


   
SvaraCitera

var ska man bo då? vad ska man leva av?? har jättemånga frågor men de summerades i dessa två


   
SvaraCitera
höna

saknar horor


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Isotop:

har för få horor [sad]

höna:

saknar horor

NU VET NI VAD SOM GÄLLER[y]

soundsystem:

taget!

[y]

isola:

var ska man bo då? vad ska man leva av?? har jättemånga frågor men de summerades i dessa två

UPPDATERAT


   
SvaraCitera

[blush] hihih i can be your luder babüü[blush]


   
SvaraCitera
höna

nån som vill va min hora eller???


   
SvaraCitera

Hade kanske funnit detta aningen underhållande - om det inte vore för att det är skrivet i all-caps, det ger nämligen lite ksenia-wannabe-känsla[n]

[love]


   
SvaraCitera

höna:

nån som vill va min hora eller???

allsmäktige sincan parade ju ihop oss dumbom


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Storchen84:

det ger nämligen lite ksenia-wannabe-känsla[n]

JAG VET OCH BROTTADES MED MIG SJÄLV HURUVIDA JAG SKULLE GÖRA MEN KOM FRAM TILL ATT HON FÖRR ELLER SENARE KOMMER KOMMA HIT OCH SKRIKA OCH HON SER SÅ JÄVLA DÅLIGT[tard]


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

allsmäktige sincan parade ju ihop oss dumbom

>:) då kör vi!!!


   
SvaraCitera

sincan:

MEN KOM FRAM TILL ATT HON FÖRR ELLER SENARE KOMMER KOMMA HIT OCH SKRIKA OCH HON SER SÅ JÄVLA DÅLIGT

ahahahah i approve[y]

[love]


   
SvaraCitera

höna:

>:) då kör vi!!!

Isotop:

hihih i can be your luder babüü

den e till dig ju.. [blush]


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

den e till dig ju..

jaha ja fatta fel +_+ trodde d va till sincan. lets be each others bitches[cool]


   
SvaraCitera