Aviseringar
Rensa alla

hej alla och hhjäplp mig!!I fucked a girl and I liked it...!!


Ämnesstartare

sitter inne på psyk nu och rymde lite til sjukhusbibloteket :O:= är jag psykiskt sjuk??du säger inte dte för jag vet jag är inte det, får ingwen permission och skrivetr som ett helvete bara för att alla hatar mej, får inte ens krammmazz lite med patienterna som jag har (åtminstonde en ) får liiiiiiiite känslor för [[[kinda ]
De har förstört miit liv , alltsåp psyket och kommer aldrig komma ut känns det som [sad]

bara jag är ingen Emo, fjortis som sitter och gruinar i ett hörn, men jag är glad att jkag Åtminstonde fått frigång nu så jag kan kliva in i andras jag inte känner mig hotat av ,, vet att ni inte orkar läsa det här och skiter fullständigt i mig eftersom ni knappt skickar några meddelanden till mig senaster verckorna (månaderna, årennh.....)

Men seriöst är jag desperat, ni hjälper mej ut jag ger er vad ni vill hja OK, alltså jag kommer aldrig komma ut härifrån under de närmaste hundra åren bara så ni vet..

sitter i nyköpings psyk bara så ni vet hah!! guldhamstern vil ha mat [cry]


   
Citera

är det du, esther? [blush]


   
SvaraCitera

NormaJean:

sitter i nyköpings psyk

Jaha [sad]


   
SvaraCitera

Varför sitter du på psyket om du inte är psykiskt sjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

är det du, esther?

:OO jag komer altid finnas för jag är sjuk i huvudet jag får juinte ens kramas med nån >:(: fuck sjujk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Varför sitter du på psyket om du inte är psykiskt sjuk?

Eheh yju tel me!!!!!! inte fan är jag sjuk


   
SvaraCitera

NormaJean:

Eheh yju tel me!!!!!! inte fan är jag sjuk

Varför åkte du in då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jaha

jag gilar också kaniner


   
SvaraCitera

Ta det lugnt, du kommer ut en dag...Även om det tar 9månader som för mig. [party]


   
SvaraCitera

[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

Lillördag!


   
SvaraCitera

rym din väg.[badgrin]


   
SvaraCitera

Ägd!


   
SvaraCitera

Wtf.


   
SvaraCitera

Läskigt. [smile]


   
SvaraCitera