Aviseringar
Rensa alla

hej[b]


Ämnesstartare

jag fattar inte massa saker nu
är det meningen att man bara ska göra bra saker
t.ex så vill jag inte fira min födelsedag och inte gifta mig och inte ha barn men ska jag ändå göra allt det bara för att andra personer vill att jag ska göra det
jag tycker inte om att göra saker för min egen skull men inte att göra det för andra heller om jag tycker att dom har fel
men jag har varit snäll länge och bara gjort snälla saker
det är enklare men jag undrar om det ska vara så

jag låg o försökte sova o såg en sånhär tunnel genom livet som är att bara göra allt rätt hela tiden och då blev det smidigt och enkelt. men jag vill att det ska vara roligt och spännande också, inte som för min morbror. hans liv är att jobba vara med sin fru och sina barn. jag vill verkligen inte ha barn betyder det att jag aldrig ska ha sex om jag vill göra det som är rätt för att göra bra saker
jag kanske vill ha barn när jag är 30 men det tror jag inte och inte när jag är 40 eller 50 heller
jag tycker inte om vuxenliv!! vill ha ett roligt liv. det är inte roligt att bara göra andra personer glada
jag kan ändå vara snäll mot dom men vill också göra sånt som jag tkr om men alla vuxna hatar dom sakerna jag tkr om och vill att jag inte ska göra det och istället jobba och vara tråkig
ska jag göra det då
vill inte låta dom bestämma


   
Citera
Ämnesetiketter

Gör vad du vill. Vad vill du!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

följ ditt hjärta, ride the wave
carpe diem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom tycker att jag ska bli kristen och tänka på jesus och sluta med allt som jag håller på med, allt som är konstigt, att allt jag vet är dåligt
mormor säger att hon älskar mig o därför undrar jag om jag ska göra som hon vill
och hon säger att hon blir jätteledsen om jag inte gör det. hon försöker utpressa mig för att jag ska vara som hon vill. men det finns ingen chans att jag kan bli sån. jag låtsas ibland.


   
SvaraCitera

Ennie_faggot_loser:

dom tycker att jag ska bli kristen och tänka på jesus

GOD BLESS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Gör vad du vill. Vad vill du!?

ohdeer:

följ ditt hjärta, ride the wave
carpe diem

jag vill göra roliga och spännande saker, gillar inte lugn på det sättet, är inte rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför lyssnar du så mycket på vad andra tycker att du ska göra? Rätt vore ju att göra vad du vill med DITT liv. [sad]

Ennie_faggot_loser:

hon försöker utpressa mig för att jag ska vara som hon vill.

Själviskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

GOD BLESS

gud vill inte att jag ska bli kristen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Varför lyssnar du så mycket på vad andra tycker att du ska göra? Rätt vore ju att göra vad du vill med DITT liv. [sad]

lyssnar men brukar inte lyda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

we can pretend that it's not dying, but it's dying anyway

det enda jag kan tillföra [bigsmile][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Själviskt.

ja. hon försöker vara självisk men hon är inte det. däremot är mamma det, och hon är sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie_faggot_loser:

lyssnar men brukar inte lyda

Finns inte mycket jag kan säga... Vissa människor går det att prata med för att de ska sluta vara jobbiga och andra... går inte att förändra för att de är som de är.

Ennie_faggot_loser:

ja. hon försöker vara självisk men hon är inte det. däremot är mamma det, och hon är sjuk.

Varför tror du att hon försöker vara självisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte själviskt att ha sex
det är inte själviskt att göra det man vet är rätt
det är inte själviskt att göra det man måste
det är inte själviskt att följa guds vilja
det är inte själviskt att inte vara normal
det är inte själviskt att inte vilja ha presenter!! måste jag tycka att mormor är viktigast bara för hon gett mig pengar? nej, gillar inte ens att få pengar.
det är inte själviskt att äta vegetarisk mat
det är inte själviskt att knarka

ändå blir dom vuxna personerna arga på mig för att jag gör en del av dom här sakerna. jag fattar inte varför. det är dåligt.

Purr Purr:

Finns inte mycket jag kan säga... Vissa människor går det att prata med för att de ska sluta vara jobbiga och andra... går inte att förändra för att de är som de är.

ja, de är som de är. men jag är inte som jag är, jag är olika

Purr Purr:

Varför tror du att hon försöker vara självisk?

för att bli respekterad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie_faggot_loser:

jag låg o försökte sova o såg en sånhär tunnel genom livet som är att bara göra allt rätt hela tiden och då blev det smidigt och enkelt.

det var konstigt, trodde inte att det kunde vara så enkelt. inte vända på några stenar så blir det väl så. det går inte för mig. jag måste ändra på saker som inte är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad folk har krav på dig


   
SvaraCitera