Aviseringar
Rensa alla

Hej då UM ♥


Ämnesstartare

Jag är egentligen en gnutta anti avskedstrådar men jag har ändå varit er moderator här ett tag så jag ville inte försvinna utan att säga något. Jag har tagit det ganska läskiga, men ändå rätt sköna, beslutet att gå vidare med livet. Jag känner inte att UM tillfredsställer mig på samma sätt längre och därför har jag efter lite velande fram och tillbaka bestämt mig.

Tack för alla fina vänner jag fått, tack för att jag fått vara med i denna skumma men underbara gemenskap, tack för att ni är så bra och tack för att ni stått ut med mig som tjatig moderator. Det har varit en ära att moderera er och att få hjälpa till med sidan.

Jag hoppas att kunna hålla kontakten med ett flertal av er ändå och jag dyker säkerligen upp på träffar trotts att jag inte är medlem. Så många av er kommer jag se snart igen, helt blir ni inte av med mig.

Bye bye, ni är bäst!


   
Citera

Tråkigt att du lämnar, du kanske kommer tillbaka, vem vet, eller ja, det är främst du som vet vilken väg du väljer att ta Blink
Det är inget fel i att säga hejdå! Det är bättre att säga hejdå än att gå utan att säga ett ord Blink

Inga probs, vi kanske inte är vänner men du är nog en fin person!

Bye, bye, hare bra och lycka till med allt! Glad


   
SvaraCitera
frukt

Ha dä gött, hoppas vi träffas någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e bra o lämna

hoppas att du får de bra 🙁 🙁 


   
SvaraCitera

Men why 🙁

frukt: Ha dä gött, hoppas vi träffas någon gång.


   
SvaraCitera
mynona

Men! Det blev ändå så; att du försvann när du återkom från Afrika! Du har varit en väldigt bra moderator, och du har hjälpt mig flera gånger i den funktionen. Det är trevligt att jag har dig på Facebook - hör av dig någon gång, jag ska se till att göra det! Ja, du måste fortsätta närvara vid umträffarna, jag vill gärna träffa dig där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem ska återaktivera mitt konto nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vem ska återaktivera mitt konto nu

det löser sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer sakna fingerprins forumnärvaro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt! Det är så många bra medlemmar som lämnar. 


   
SvaraCitera

undrar om de som gör avskedstrådar går in och läser dem?

iallfall; lycka till i livet och hoppas du får/kan åka till afrika snart igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipsreklam:

det löser sig

ne Ledsen

o de va typ enda gångerna ja vågade skriva te henne o va snäll hon var o nu e hon borta 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaej nu försvinner alla juuh 🙁
kmr sakna dig asmkt, du får ha det superbra i livet + hoppas du får åka tbaka t Afrika och babianerna snart osv you go glen coco


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_m8lojfJSBf1rtnpejo1_500.gif


   
SvaraCitera