Aviseringar
Rensa alla

hej en tråd from ngn


Ämnesstartare

ville bara seja att forlot att jag inte can stavva men de är så barra...så ifall jag är gätte störande kan ni säja de orcar inte vara ceriös


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

heeej hur är det ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blev jätte ledsen idag o dt e konstigt som händer fattar inget [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska du inte försöka prata med någon i alla fall? du verkar inte må så bra [sad] ta hand om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ska du inte försöka prata med någon i alla fall? du verkar inte må så bra [sad] ta hand om dig

jag pratade med en lr två igår o det blev bättre.. men jag tkr inte om psykologer o sånt, tkr dom bara förstör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag pratade med en lr två igår o det blev bättre.. men jag tkr inte om psykologer o sånt, tkr dom bara förstör

mm det var nog därför du mådde bättre, för att den förstörde [crazy][crazy]

nä men det är klart att man mår sämre när man pratar om grejer och tvingas konfrontera det som ligger under ytan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naaaawm lilla gumman dåå!! [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm det var nog därför du mådde bättre, för att den förstörde [crazy][crazy]

menade en vanlig person. inte en som jobbade.

isola:

nä men det är klart att man mår sämre när man pratar om grejer och tvingas konfrontera det som ligger under ytan

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

menade en vanlig person. inte en som jobbade.

aha men det var ej så jag menade
du borde nog testa psykolog iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aha men det var ej så jag menade
du borde nog testa psykolog iaf

vfr? varit hos psykologer förut o dom är skitstörande för mig, dom bryr sig inte dom vill bara ha pengar o ge idiot mediciner o säga att man har sjukdomar o allt man gör fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

fr? varit hos psykologer förut o dom är skitstörande för mig, dom bryr sig inte dom vill bara ha pengar o ge idiot mediciner o säga att man har sjukdomar o allt man gör fel

det är psykiatriker som ger mediciner. men om de säger så så måste de väl säga vad du gör fel och hur du ska göra så att det blir rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det är psykiatriker som ger mediciner. men om de säger så så måste de väl säga vad du gör fel och hur du ska göra så att det blir rätt?

okej. men de kanske inte vet det. nästan alltid förut har det blivit sämre för mig när sånna försökt hjälpa mig, svårt att veta vad som är rätt lr fel för någon o jag är ganska konstig också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du stavar bättre än de flesta ungdomar idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du stavar bättre än de flesta ungdomar idag.

trot jag inte på hahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har aldrig använt mer än typ 50 % av din litterära kapacitet här på um ^^


   
SvaraCitera