Aviseringar
Rensa alla

hej


Ämnesstartare

jag är lesbisk. hatar du mig nu?


   
Citera

borde jag det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
borde jag det?

absolut inte. är inte mer hemsk än någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men lite mer seriöst. har ni något förslag på hur man kan komma ut till morsan?


   
SvaraCitera

Var ärlig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Var ärlig. 

Att berätta min största hemlighet för henne är ganska ärligt tkr ja 😛

men alltså det känns lite awkward att bara gå fram och säga som det är :/ Skulle vara kul om man kunde göra det till något roligt ist, typ.


   
SvaraCitera

okejdåå: men alltså det känns lite awkward att bara gå fram och säga som det är :/ Skulle vara kul om man kunde göra det till något roligt ist, typ.

Bli ihop med nån, ta med denne hem till er/din mor och presentera och/eller låt din mor komma på er med att vara intima.


   
SvaraCitera

okejdåå:

absolut inte. är inte mer hemsk än någon annan

dåså

okejdåå:
nej men lite mer seriöst. har ni något förslag på hur man kan komma ut till morsan?

du måste väl inte göra det om du inte vill. 

om du vill är det väl bara att försöka berätta det i en situation där det är lugnt ni har tid att prata om det typ. annars kan du väl göra typ som mice sa

fast jag hade nog ej velat bli påkommen med att vara intim utan att säga något. tycker det skulle kännas konstigt fast jag är hetero.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Jävla flata!

Nej, skojar bara. Blink 

Du kan ta det lite stegvis, först ge hintar som visar vilken läggning du har. Kanske först kollar vad hon tycker om såna människor o.s.v.


   
SvaraCitera

Det handlar väl mer om vad för relation du har till din mamma. Om hur nära ni är och så vidare. När jag berättade för min så hängde jag med på en promenad och hade typ 30 minuter att få in det i en konversation... Slutade med att jag sa åt henne att gissa >_<

Det jag försöker säga är att föräldrar ofta vet mer en vad man tror. Många föräldrar blir mest oroliga för din framtid och lycka. Och ju närmre du är någon ju mer kommer dem att bry sig.


   
SvaraCitera

jag sa till min pappa att jag är bisexuell medan han körde bilen, jag sa nåt i stil med: du faderskapet jag gillar både tjejer och killar, de e lugnt för dig va? (jag var 14, inget vårdat språk) gör inte detta i bilen, visst de kan inte komma ifrån diskussionen men vi hamnade på fel sida av vägen ett litet tag 😛

Eftersom jag inte vet hur nära du står din mamma så har jag inget bra tips, jag säger bara vad du inte borde gör 🙂

Lycka till Tumme upp


   
SvaraCitera

Beror på! Är du snygg?


   
SvaraCitera