Forumet - Hej!

Hej!

2461 0 40

Hur mås det och vad gör ni?
Jag ska snart äta lunch och sedan bege mig till en tortyrkammare/tandläkarmottagning. Uh.
Både fysisk och ekonomisk smärta coming up alltså.
Tandsköterskan jag brukar ha är galet lik Ennie. Det är festligt hur lika folk som inte alls är släkt kan vara.

Spana också in:

kukoxo:
nej, finns 1 willys här o 1 pizzeria men lär ej hinna bestämma mig ens, ska dock på stan o käka efter jobbet,men har nog hunnit svimma av svält tills dess

lycka itll hos läkaren = )

pizzerian bestämmer jag åt dig!

tack! har en mysig tandläkare så det brukar gå bra med henne. var jättesjåpig i början av vår bekantskap och bad henne vänta hela tiden och föreslog att vi skulle ta flera röntgenbilder eller att hon bara skulle titta lite till innan hon lagade, allt för att dra ut på tiden mvh fem år

Jag har läst om 1900-talets idévärld och roat mig i tvättstugan. Nu skall jag tillaga nötfärsbiffar med västerbottenost, lök och potatis, därefter skall jag läsa om upptakten till och själva andra världskriget för att sedan dra till förfest och pubrunda. Imorgon skall jag åka hem för första gången för att krama min familj och förhoppningsvis se AIK Hockey pryglas offentligt i Tegera arena.

Börjar nog bli ordentligt sjuk, är trött hela tiden, hör ingenting och det känns tjockt i halsen.

Sitter för tillfället hemma hos en kompis tillsammans med tre andra och tittar på prinsen av egypten. Egentligen borde vi vara i skolan men ingen av oss orkar gå på ekonmin för vår lärare är rätt dålig och kommer av sig hela tiden. 

dazed: Jag har läst om 1900-talets idévärld och roat mig i tvättstugan. Nu skall jag tillaga nötfärsbiffar med västerbottenost, lök och potatis, därefter skall jag läsa om upptakten till och själva andra världskriget för att sedan dra till förfest och pubrunda. Imorgon skall jag åka hem för första gången för att krama min familj och förhoppningsvis se AIK Hockey pryglas offentligt i Tegera arena.
duktig du är. krama från mig också. fast i smyg pga de vet ju ej vem jag är.

nöbby:

hos en kompis tillsammans med tre andra och tittar på prinsen av egypten. Egentligen borde vi vara i skolan men ingen av oss orkar gå på ekonmin för vår lärare är rätt dålig och kommer av sig hela tiden. 

äjjjj dåligt nubbie. man ska vara i skulan.

mår bra

var skitstressad och mådde inte bra 11.30 pga hr sådan prestationsångest vad gäller mat och skulle laga lunch åt bf

nu mår jag bra men är helt aptitlös. känner mig fet så kanske ska ut och gå eller nåt, är ändå fint väder liksom. måste hitta min tvättnyckel också, har "slut" på trosor... kanske kan tvätta utan att boka ifall tvättstugan är ledig? vi har tid 12-17, är ingen där och tvättar nu och tideninte är bokad borde väl jag kunna tvätta? eller är det dålig stil???

S3ON: Jag håller på att tillaga en snabbrätt ur ICAs (aa Rodnar) egna varors sortiment nu.. Eller såå gör micron jobbet rättare sagt............

Haha, brukar också ta fram de rätterna ibland..... h3h3h, men idag slog jag på stort när jag slutade tidigt från jobbet, så kokade nudlar och hittade random burkskinka och slängde i mig Rodnar

Gruvan: kokade nudlar och hittade random burkskinka och slängde i mig
nudlar e ju fett yummy!!! Tar sån tid att koka upp vatten bara, vi har inget sån där spis med induktionshäll, tar en fucking evighet.. Mmm det är dyrbar tid som går åt spillo..

vågar ej lämna köket under tiden pga gjorde detta i våras och glömde bort att jag hade en påse popcorn i micron på 20 min @750W... Satt och UMade när jag plötsligt kände att d luktade bränt, HELVETES JÄVLA SKIT  TÄNKTE JAG, POPCORNEN!!! For ut i köket med en jävla fart och möts av ett rökfyllt rum som ej går att andas i.. Kryper fram till micron, öppnar den och.. spyr av lukten nästan.. Helvete, vart bara en liten svart kolbit kvar, och plasten på insidan vart helt svart.. Mmm klantigt!! 

Fan vad dum jag är, kan ju ställa en timer.. Rodnar aaa okejdå