Aviseringar
Rensa alla

Hej!


Ämnesstartare

Hur mås det och vad gör ni?
Jag ska snart äta lunch och sedan bege mig till en tortyrkammare/tandläkarmottagning. Uh.
Både fysisk och ekonomisk smärta coming up alltså.
Tandsköterskan jag brukar ha är galet lik Ennie. Det är festligt hur lika folk som inte alls är släkt kan vara.


   
Citera
Ämnesstartare

jag ska på hot-om-våld-kurs snart, de ska ba bbbblabalbalbabababbaBABBLA o sen ska jag äta 6 st knäckebröd som jag har som lunch idag pga hann ej fixa annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
jag ska på hot-om-våld-kurs snart, de ska ba bbbblabalbalbabababbaBABBLA o sen ska jag äta 6 st knäckebröd som jag har som lunch idag pga hann ej fixa annat

kan du ej gå och köpa lunch? hade aldrig klarat mig på knäckebröd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kan du ej gå och köpa lunch? hade aldrig klarat mig på knäckebröd

nej, finns 1 willys här o 1 pizzeria men lär ej hinna bestämma mig ens, ska dock på stan o käka efter jobbet,men har nog hunnit svimma av svält tills dess

lycka itll hos läkaren = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter godis i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

nej, finns 1 willys här o 1 pizzeria men lär ej hinna bestämma mig ens, ska dock på stan o käka efter jobbet,men har nog hunnit svimma av svält tills dess

lycka itll hos läkaren = )

pizzerian bestämmer jag åt dig!

tack! har en mysig tandläkare så det brukar gå bra med henne. var jättesjåpig i början av vår bekantskap och bad henne vänta hela tiden och föreslog att vi skulle ta flera röntgenbilder eller att hon bara skulle titta lite till innan hon lagade, allt för att dra ut på tiden mvh fem år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har läst om 1900-talets idévärld och roat mig i tvättstugan. Nu skall jag tillaga nötfärsbiffar med västerbottenost, lök och potatis, därefter skall jag läsa om upptakten till och själva andra världskriget för att sedan dra till förfest och pubrunda. Imorgon skall jag åka hem för första gången för att krama min familj och förhoppningsvis se AIK Hockey pryglas offentligt i Tegera arena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar nog bli ordentligt sjuk, är trött hela tiden, hör ingenting och det känns tjockt i halsen.

Sitter för tillfället hemma hos en kompis tillsammans med tre andra och tittar på prinsen av egypten. Egentligen borde vi vara i skolan men ingen av oss orkar gå på ekonmin för vår lärare är rätt dålig och kommer av sig hela tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag har läst om 1900-talets idévärld och roat mig i tvättstugan. Nu skall jag tillaga nötfärsbiffar med västerbottenost, lök och potatis, därefter skall jag läsa om upptakten till och själva andra världskriget för att sedan dra till förfest och pubrunda. Imorgon skall jag åka hem för första gången för att krama min familj och förhoppningsvis se AIK Hockey pryglas offentligt i Tegera arena.

duktig du är. krama från mig också. fast i smyg pga de vet ju ej vem jag är.

nöbby:

hos en kompis tillsammans med tre andra och tittar på prinsen av egypten. Egentligen borde vi vara i skolan men ingen av oss orkar gå på ekonmin för vår lärare är rätt dålig och kommer av sig hela tiden. 

äjjjj dåligt nubbie. man ska vara i skulan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ska göra frukost och sen iväg och redovisa en lab för den galne ryssen D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag är snorig, får se om det drabbar helgens planer eller om det blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: duktig du är. krama från mig också. fast i smyg pga de vet ju ej vem jag är.

Trams, du är allt jag talar om där hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

duktig du är. krama från mig också. fast i smyg pga de vet ju ej vem jag är.

äjjjj dåligt nubbie. man ska vara i skulan.

Ja lite dåligt kanske. Men det är ju ändå fredag, och kanelbullens dag! Ska tillbaka tillengelskan i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Trams, du är allt jag talar om där hemma.

det värmer mitt hjärta att höra

Gurksallad:
 Jag är snorig, får se om det drabbar helgens planer eller om det blir bättre.

drick en massa vatten och ät frukt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Jag mår bra men har inget att göra.


   
SvaraCitera