Aviseringar
Rensa alla

HEJ!


Ämnesstartare

mynona:

Nja, inom samma område, men med vissa variationer. 

jättelång? jag tycker promenader är så tråkiga. går sällan någonstans utan mål om jag inte går ut med ngt djur.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Med brodyr på?

Sånt där datamojs förstår inte vi gamla tanter 🙁

Nää, vadderat men med läder och älgskinn. Länk

Äsch, övning ger färdighet serru 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(nu låter det som om jag har typ 90 djur)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Nää, vadderat men med läder och älgskinn. Länk

Äsch, övning ger färdighet serru 

Sätter man kopplet i en sele? Pga såg ej ut att finnas någon koppelhylsa.

Ja om intresse finns1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


  http://www.zooplus.se/shop/katt/kattsangar_kattkorgar/fonsterkuddar_for_katter/250891

alltså vill ha en till pga är så fint att se hur ens djur uppskattar grejer men nufåre räcka. hon har ju redan två klätterställningar, en trappa, en massa leksaker och en fönsterkudde. ska nog se till att syskons kissar får en däremot.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

jättelång? jag tycker promenader är så tråkiga. går sällan någonstans utan mål om jag inte går ut med ngt djur.

Jag vet inte, jag har inget sinne för att avgöra avstånd, det bör vara lågnt nog för att få en otränad person att pusta, men jag går snabbt. Jag blir aldrig uttråkad under promenader eftersom jag tänker under dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle plugga matte i helgen

skiter i det, för ointressant 

matten kmr gå åt helvete och jag bryr mig inte det minsta

nämn ett enkelt arbete där man använder någonting ur Matte 2-kursen. Datorer sköter alla sådana uträkningar för i helvete.

ska läsa 35 sidor i en engelsk bok sen dock, går riktigt bra i engelskan, förvånansvärt bra. Filmerna och TV-serierna har gjort nytta!!!! 


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Sätter man kopplet i en sele? Pga såg ej ut att finnas någon koppelhylsa.

Ja om intresse finns1

Man kan ju koppla i öglan där som finns! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag vet inte, jag har inget sinne för att avgöra avstånd, det bör vara lågnt nog för att få en otränad person att pusta, men jag går snabbt. Jag blir aldrig uttråkad under promenader eftersom jag tänker under dem.

vad tänker du helst på? om mynona själv får välja liksom


   
SvaraCitera

isola:

komvux fortfarande. gud så segt det går. får bara läsa ett fåtal poäng per termin också pga snål kommun. ångrar att jag inte pluggade någon kurs på distans när jag hade praktik och sedan jobb pga hade ju sluppit plugga allt på komvux sedan då.

gottigt

men va, vad konstigt!! trodde man fick läsa hur mkt man ville på komvux så länge det var kurser man ej tagit/fått streck i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Man kan ju koppla i öglan där som finns! 

aha den var en liten en!

Blivande_japan:

men va, vad konstigt!! trodde man fick läsa hur mkt man ville på komvux så länge det var kurser man ej tagit/fått streck i

jo men ej i vilket antal man vill per termin, vilket ju är logiskt kanske men det är ett väldans lågt antal tycker jag. skitsnål kommun som sagt.

S3ON:
skulle plugga matte i helgen

skiter i det, för ointressant 

matten kmr gå åt helvete och jag bryr mig inte det minsta

nämn ett enkelt arbete där man använder någonting ur Matte 2-kursen. Datorer sköter alla sådana uträkningar för i helvete.

ska läsa 35 sidor i en engelsk bok sen dock, går riktigt bra i engelskan, förvånansvärt bra. Filmerna och TV-serierna har gjort nytta!!!! 

mjo så är det ju med mycket i ens skolgång men ändock så är det ju sådana betyg som krävs för att komma in på uni och för att få ett godkänt samlat betyg


   
SvaraCitera
mynona

isola:

vad tänker du helst på? om mynona själv får välja liksom

Jag mediterar och reder ut det som redan finns i mina tankar


   
SvaraCitera
Kudhos

isola: aha den var en liten en!

Är ingen size queen BlinkRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: så är det ju med mycket i ens skolgång men ändock så är det ju sådana betyg som krävs för att komma in på uni och för att få ett godkänt samlat betyg

Vilket är helt åt helvete fel. På tiden att något parti tar den debatten i större utsträckning snart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag mediterar och reder ut det som redan finns i mina tankar

jag har jättesvårt att meditera utan att sitta avslappnat. men det är en vanesak kanske.

Kudhos:

Är ingen size queen BlinkRodnar

men khudos... Rodnar


   
SvaraCitera