Aviseringar
Rensa alla

hej,


Ämnesstartare

Någon som har kik och vill prata lite? Vill gärna hitta någon ny kompis för det är alltid intressant☺
jag är en tjej  på 14 år, bor i örebro, helst vill ja kika med de inom 13-16 år 🙂 


   
Citera

superganza:
Någon som har kik och vill prata lite? Vill gärna hitta någon ny kompis för det är alltid intressant☺
jag är en tjej  på 14 år, bor i örebro, helst vill ja kika med de inom 13-16 år 🙂 jag heter superganza där med 🙂

hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag okey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja visst kan vi det 🙂

storablodådrerpumpade:

hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storablodådrerpumpade:

hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag okey

Det står att du är 18 år på din profil, du kan inte vara 9 år tror jag, inte beroende på hur du skriver på andra inlägg 


   
SvaraCitera

superganza:

Det står att du är 18 år på din profil, du kan inte vara 9 år tror jag, inte beroende på hur du skriver på andra inlägg 

Hahahahahahhahahahahah seriöst så jävla bra svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:

Hahahahahahhahahahahah seriöst så jävla bra svar.

Haha tack


   
SvaraCitera

är inte bekant med kik och alldeles för gammal


   
SvaraCitera

Im here Blink är också 14 så jag skickar nu om det går för sig...


   
SvaraCitera

<object height="350" width="425"><param name="movie" value="

&" /><embed height="350" src=" http://www.youtube.com/v/OdT9z-JjtJk& " type="application/x-shockwave-flash" width="425"></embed></object>


   
SvaraCitera

Nej tyvärr


   
SvaraCitera