Aviseringar
Rensa alla

Hej! 🙂


episode:

Vad definieras som ungdom då? Enligt wikipedia:"Ungdom, ofta förknippat med tonåring, är den period då man fortfarande är ung, men inte längre barn (förutom inom juridik om man fortfarande är under den myndighetsålder som är satt i den statman bor)."När slutar man vara ung?

Ungdom räknae jag när man är under 20. Glad Sen 20-35 Ung vuxen, 35-50 Vuxen och 50+ Gammal.


   
SvaraCitera

episode: När slutar man vara ung?

När man ej längre känner sig ung!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Det blir oftast nån som handlar om historia, vetenskap eller samhälle. Du då?

Hm, oftast om historia eller någon katastrof. Nyligen har jag sett en som hette "The dark side of Everest", några om andra världskriget och förintelsen och ganska mycket om Titanic/Estonia. Vet inte varför jag fascineras av katastrofer egentligen. Kanske bara människan sätt att agera i sådana situationer. När jag pratar om det tycker jag även att det är intressant med kroppsspråk och hur människor kommunicerar med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

När man ej längre känner sig ung!!! 

Ånej, jag känner mig ju jättegammal redan! Är snart byxmyndig ju. Får cykla utan hjälm till och med.


   
SvaraCitera
duden

episode:

Hm, oftast om historia eller någon katastrof. Nyligen har jag sett en som hette "The dark side of Everest", några om andra världskriget och förintelsen och ganska mycket om Titanic/Estonia. Vet inte varför jag fascineras av katastrofer egentligen. Kanske bara människan sätt att agera i sådana situationer. När jag pratar om det tycker jag även att det är intressant med kroppsspråk och hur människor kommunicerar med varandra.

Aa, det kan jag också tycka är intressant. Minns att jag för några år sedan såg många dokumentärer om Titanic


   
SvaraCitera

episode:

Ånej, jag känner mig ju jättegammal redan! Är snart byxmyndig ju. Får cykla utan hjälm till och med.

fyfan vad gammal du är, stick till flashback! Shockerad


   
SvaraCitera

S3ON: När man ej längre känner sig ung!!! 

kan en 60 åring va ung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Aa, det kan jag också tycka är intressant. Minns att jag för några år sedan såg många dokumentärer om Titanic

Kunde jättemycket om Titanic förut. Läste mycket böcker om det. Fast var nog ännu mer obessed med Harry Potter. Kunde typ allt om böckerna och filmerna. Saknar det lite nu faktiskt. Kanske dags att ha ett maraton snart igen.


   
SvaraCitera

atte:

kan en 60 åring va ung

jaaaaaaaaa, allt är relativt. Om du jämför med universum är hen jätteung! 


   
SvaraCitera

S3ON: jaaaaaaaaa, allt är relativt. Om du jämför med universum är hen jätteung! 

: D ok 


   
SvaraCitera
duden

episode:

Kunde jättemycket om Titanic förut. Läste mycket böcker om det. Fast var nog ännu mer obessed med Harry Potter. Kunde typ allt om böckerna och filmerna. Saknar det lite nu faktiskt. Kanske dags att ha ett maraton snart igen.

Kanske det 🙂
Har dock aldrig varit riktigt intresserad i Harry Potter Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Kanske det 🙂
Har dock aldrig varit riktigt intresserad i Harry Potter Rodnar

Nej hade egentligen bara en period när jag var 10-12. Man tröttnar på det här med att fangirla och vara en så kallad "potterhead" efter ett tag. Vad har du varit intresserad av då? Förutom dokumentärer och böcker dvs.


   
SvaraCitera
duden

episode:

Nej hade egentligen bara en period när jag var 10-12. Man tröttnar på det här med att fangirla och vara en så kallad "potterhead" efter ett tag. Vad har du varit intresserad av då? Förutom dokumentärer och böcker dvs.

Oj! Inte mycket...
Är nog en ganska tråkig person ur det perspektivet Rodnar


   
SvaraCitera

episode: Min första tråd!

Välkommen!

episode: Vad gör ni?

Ställer fortfarande om mig tidsmässigt efter att ha varit i Australien i fyra år. Kom hem till Sverige för ett par veckor sedan.

episode: Jag antar att denna sida är ungefär som flashback fast för yngre människor?

En sak har de i vart fall gemensamt - det är forum båda två.

S3ON: fyfan vad gammal du är, stick till flashback!

Nu ska du vara snäll mot alla nykomlingar. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Oj! Inte mycket...
Är nog en ganska tråkig person ur det perspektivet Rodnar

Isåfall är ju alla tråkiga. Känns överlag som att väldigt få har ett riktigt intresse om man inte har en sport. Om man frågar vad någon gör på fritiden så säger de "är med kompisar". Aa vad gör du med dina kompisar då? "chillar". Men man kan ju inte definiera någon som tråkig för det, egentligen.


   
SvaraCitera