Aviseringar
Rensa alla

Hej filurisar


Ämnesstartare

isola:

men har ni suttit gömda i en garderob hela sommaren lr

Nä. Har spenderat tre veckor på landet. Och nu har jag varit hundvakt i flera dagar (det innebär promenader i högt gräs osv osv) utan att få några. SÅDETSÅ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isawien:

Vovven däremot har haft massvis [sad]

Mm de får galet många. Man får ju plocka ca hundra om dagen om man är i sådana områden. Galet. Stora också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä. Har spenderat tre veckor på landet. Och nu har jag varit hundvakt i flera dagar (det innebär promenader i högt gräs osv osv) utan att få några. SÅDETSÅ.

Har hundarna några då? Kolla dig själv och hundarna noga! De hoppar ju av från djur till en också [sad]
åh det var så äckligt. en stackars hund jag träffade hade stora fästingar krälandes över hela sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kolla dig själv

FÅR INGA ÄNDÅ, tydligen

isola:

hundarna noga

Nä det får Tobias göra. Han som gillar hundar. Jag har insett: JAG VILL ALDRIG NÅGONSIN HA EN HUND FYFAN VAD ÄCKLIGA DJUR [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte i år.. [surprised] Har ej vart ute så mkt bland buskar och gräs though..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä det får Tobias göra. Han som gillar hundar. Jag har insett: JAG VILL ALDRIG NÅGONSIN HA EN HUND FYFAN VAD ÄCKLIGA DJUR [mad][mad][mad][mad]

Mmm ibland. Katter hoppar inte på en iaf. Fast det är ju rätt mysigt ibland, gosetussarna. Umgicks med nafsig stor hoppande hund nu ett tag, det var lite påfrestande. Men gillade den mkt. Dock skulle jag nog behövt vara en man på 1.90 för att inte nära på åka i backen jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig haft en fästing.


   
SvaraCitera

Enda fästingen jag hittills haft fick jag av att klappa min katt men den kröp bara. Brukar annars få 4-5/år pga bondgårdsbarn


   
SvaraCitera
höna

brukar få flera per sommar pga de älskar mig, men har bara fått 1 i år, å den va typ på skinkan haha. lr högt upp på låret.


   
SvaraCitera