Aviseringar
Rensa alla

Hej fina um


Ämnesstartare

Jag åker tåg. SJ3000 är ganska najs. Att hamna bredvid en barnfamilj är mindre najs. Vad gör ni? Vill någon underhålla mig lite? Vava? [sad]

Hur mår ni?
Vad har ni på er?
Vad ska ni göra idag?
Vad ska ni göra i helgen?
Resten av sommaren?
Efter sommaren?

HEJDÅ


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Min mp3 vill inte starta, ungen luktar bajs och jag mår lite illa. NÅGON JÄVEL ÄTER BANAN DET STINKER ÖVER ALLT.

Bu fucking hu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hur mår ni?

Bra

Nintendo:

Vad har ni på er?

Boxers

Nintendo:

Vad ska ni göra idag?

Gå ut och äta nånstans

Nintendo:

Vad ska ni göra i helgen?

Inget planerat

Nintendo:

Resten av sommaren?

Åka utomlands

Nintendo:

Efter sommaren?

Plugga

sj då?


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendo:

Hur mår ni?

Bra fast är trött och har ätit en alldeles för onyttig frukost, fast jag är en väldans glad människa

Nintendo:

Vad har ni på er?

Eftersom det är så jävla varmt måste jag sova i endast trosor, och min katt spydde på min kimono, så den måste tvättas, så jag var tvungen att snurra runt i en filt när jag vaknade. så nu har jag på mig trosor och en svart filt med dödskallar på.

Nintendo:

Vad ska ni göra idag?

Jag ska städa köket samt skicka iväg något konstigt dokument och 17:55 är det glamour på sjuan det får jag inte missa!!

Nintendo:

Vad ska ni göra i helgen?

Jag ska till Uddevalla, alt Strömstad, och inhandla det sista som behövs för mitt företag. Sedan ska jag hänga upp reklam och rosa pelare över hela Grebbestad, Havstenssund och Tanum.

Nintendo:

Resten av sommaren?

Driva ett cupcakes hak i ett partytält i Grebbestad. Kom dit vetja.

Nintendo:

Efter sommaren?

Lägga företaget på vila och plugga stenhårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

Bra

Vad härligt att höra [y]

Burrito:

Inget planerat

Vad skönt!

Burrito:

Åka utomlands

Var någonstans?

Burrito:

Plugga

Vad för något?

Paseo:

Bra fast är trött och har ätit en alldeles för onyttig frukost, fast jag är en väldans glad människa

Vad åt du för onyttigt då? [surprised]

Paseo:

Eftersom det är så jävla varmt måste jag sova i endast trosor, och min katt spydde på min kimono, så den måste tvättas, så jag var tvungen att snurra runt i en filt när jag vaknade. så nu har jag på mig trosor och en svart filt med dödskallar på.

Stackars katt [sad]

Paseo:

Jag ska städa köket samt skicka iväg något konstigt dokument och 17:55 är det glamour på sjuan det får jag inte missa!!

Är glamour verkligen bra?

Paseo:

Jag ska till Uddevalla, alt Strömstad, och inhandla det sista som behövs för mitt företag. Sedan ska jag hänga upp reklam och rosa pelare över hela Grebbestad, Havstenssund och Tanum.

Jag är påväg mot Västkusten faktiskt! Göteborg --> Stenungsund --> Orust, är mitt mål!

Paseo:

Driva ett cupcakes hak i ett partytält i Grebbestad. Kom dit vetja.

Äter inte cupcakes! [sad][sad]

Paseo:

Lägga företaget på vila och plugga stenhårt

Vad pluggar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mår ni?
är extremt jävla förkyld. men psykiskt mår jag fin fint!

Vad har ni på er?
blå stickad tröja, svarta byxor, orange och röda strumpor, grönt linne, rosa trosor

Vad ska ni göra idag?
städa och ha tråkigt hemma, haha.

Vad ska ni göra i helgen?
umgås med några kompisar, träffa min syster!

Resten av sommaren?
knappt planerat, säkert lite partaj, träning, åka lite till göteborg och smögen, kanske träffa lite umare.

Efter sommaren?
påbörja mitt sista år på gymnasiet.

sj då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

sj då?

Jag mår bra, har på mig short och linne, planerar att träffa vänner i helgen, slappa resten av sommaren och sen påbörja en B-uppsats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

knappt planerat, säkert lite partaj, träning, åka lite till göteborg och smögen, kanske träffa lite umare.

Rätt platser att åka till! [love]

trubdruider:

påbörja mitt sista år på gymnasiet.

Åh, sista året är stressigt men ändå ganska gött!

trubdruider:

blå stickad tröja, svarta byxor, orange och röda strumpor, grönt linne, rosa trosor

Är det inte lite för varmt för stickade kläder? [surprised]


   
SvaraCitera
Paseo

Burrito:

Boxers

tihihihihihihihihihi

Nintendo:

Vad åt du för onyttigt då?

Jag tryckte i mig lite smörgåsar och en jävla massa toffifee [blush][blush][blush][blush][blush]

Nintendo:

Stackars katt

Njaa nyttigt för katter att spy ju [smile][smile] desto värre för mig som pga detta visade brösten för två skumma killar som campar på mitt hyreshus gräsmatta [smile][smile][smile][smile] finns bara en våning och den är i botten [smile][smile][smile][smile][smile]

Nintendo:

Är glamour verkligen bra?

Jag älskar glamour [love] Dock står jag inte ut med andra serier som ska föreställa vara samma typ. Glamour är den vettiga av de, helt klart

Nintendo:

Jag är påväg mot Västkusten faktiskt! Göteborg --> Stenungsund --> Orust, är mitt mål!

Eyyy perfa då räknar jag med dig i mitt café nästa vecka då hehehehehe

Nintendo:

Äter inte cupcakes!

Nää det är rätt äckligt faktiskt, men brownie cupcakes med nutellafrosting gillar du säkert, samt kaffe/te/saft

Nintendo:

Vad pluggar du?

Eftersom jag studerade andra året på gymnasiet på distans pga sjukdom så har jag ett specialutformat program vilket gör att jag bara kommer få gymnasiekompetens och inget mer. SÅ pluggar gymnasiet helt enkelt. På högskolan blir det musikteori/orkesterdirigering/piano


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Rätt platser att åka till!

bor du där i närheten? [smile]

Nintendo:

Åh, sista året är stressigt men ändå ganska gött!

ska nog klara av det. har tänkt det i alla fall haha

Nintendo:

Är det inte lite för varmt för stickade kläder?

den är lösstickad och inte alls tjock [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hur mår ni?

Mår jättebra! Fast är lite trött pga kom hem från stan för en halvtimme sen ungefär.

Nintendo:

Vad har ni på er?

Har ett svart linne och lösa byxor med massamassa mönster och färger. Köpte dem igår för bara 100:-!

Nintendo:

Vad ska ni göra idag?

Tvätta ett terrarium så jag kan sälja det, kanske städa mitt rum.

Nintendo:

Vad ska ni göra i helgen?

Ingen aning! Hoppas att jag kommer på något kul.

Nintendo:

Resten av sommaren?

Jobbar lite här hemma (sågar ved, målar om, städar), sen tänker jag göra sommarsaker som att bada, sola och äta massa glass.

Nintendo:

Efter sommaren?

Då drar skolan igång igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

desto värre för mig som pga detta visade brösten för två skumma killar som campar på mitt hyreshus gräsmatta

Varför campar de där? Vad läskigt [sad]

Paseo:

Nää det är rätt äckligt faktiskt, men brownie cupcakes med nutellafrosting gillar du säkert, samt kaffe/te/saft

Jag äter inte kakor, typ [blush] Inte med vetemjöl i i alla fall!

Paseo:

På högskolan blir det musikteori/orkesterdirigering/piano

Åh, låter spännande! Jag har noll tålamod när det gäller instrument men är lite avundsjuk på alla som kan spela!

trubdruider:

bor du där i närheten?

Nä, bör utanför Gävle men jag kommer från Västkusten [y]

trubdruider:

den är lösstickad och inte alls tjock

Jaha [blush][blush]

nubbie:

Jobbar lite här hemma (sågar ved, målar om, städar), sen tänker jag göra sommarsaker som att bada, sola och äta massa glass.

Jag ska också hugga ved i sommar (eller stapla den i alla fall) vilket sammanträffande! [surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, bör utanför Gävle men jag kommer från Västkusten

jaha [smile]

vad har du för dig i gävle då? plugg?


   
SvaraCitera

Hur mår ni?
rätt bra! själv? vart är du påväg?

Vad har ni på er?
en lång, tunn, fin klänning med leopardmönster

Vad ska ni göra idag?
hjälpa mamma med tvätten, ut och äta på kvällen och umgås

Vad ska ni göra i helgen?
festa

Resten av sommaren?
ha LOV, umgås med syster som är på besök, jobba lite, fota, åka till kompis stuga o bada osv och så allt som hör sommarn till. mys. inga resor planerade (tanken var usa men fick ist besök från usa så blev inge)

Efter sommaren?
börja på fjärde terminen av 8 (omg), praktik, jobb, umträff, fest, mys :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag ska också hugga ved i sommar (eller stapla den i alla fall) vilket sammanträffande!

En mycket bra anledning att vara ute i solen och få lite färg, istället för att bara ligga still och sola!


   
SvaraCitera