Aviseringar
Rensa alla

hej här får ni en officiell ursäkt


Ämnesstartare

håller på att bli manisk är därför stingslig och aggressiv hoppas ni har förståelse elr inte men nu vet ni hejrå

image_230.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

borde ut och springa helst vill jag göra sådant som är skitdumt men har några saker att se fram emot och jag vill sova men kan inte och jag är så jävla stressad och röksugen och mår illa och vill spy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: borde ut och springa helst vill jag göra sådant som är skitdumt men har några saker att se fram emot och jag vill sova men kan inte och jag är så jävla stressad och röksugen och mår illa och vill spy

Om du vill kan du göra fysiska övningar inomhus, armhävningar, sitt-ups och annat som sänker energinivån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller min personliga favorit, slå skiten ur en kudde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Om du vill kan du göra fysiska övningar inomhus, armhävningar, sitt-ups och annat som sänker energinivån.

vill helst slåss men har ingen kompis här som vill för jag vill vara ifred och min kanin kommer bli rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vill helst slåss men har ingen kompis här som vill för jag vill vara ifred och min kanin kommer bli rädd

Okej, en annan sak som funkar för mig är death metal och att skrika så in i helvete till musiken. Har du provat det nån gång? Känns väldigt bra sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går det ej att lindra med medsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Okej, en annan sak som funkar för mig är death metal och att skrika så in i helvete till musiken. Har du provat det nån gång? Känns väldigt bra sen!

ja det brukar inte funka, tror jag ska dricka vatten och gråta tills det går över istället, har hållt det inne i en timme nu sen ska jag duscha länge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Går det ej att lindra med medsen?

tar ingen nu eftersom den jag fått får mig att kräka flera ggr om dagen men min psykiatriker är uppenbarligen dum i huvudet eftersom hon inte kontaktar mig och hjälper mig trots lämnat meddelande på telefonsvarare, vill undvika ångestdämpande så mkt som möjligt 

S3ON:
puhhhhhhh

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja det brukar inte funka, tror jag ska dricka vatten och gråta tills det går över istället, har hållt det inne i en timme nu sen ska jag duscha länge

Okej, kör på det. Hoppas du mår bättre sen, kram på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Okej, kör på det. Hoppas du mår bättre sen, kram på dig.

tack, kram

Fkpaw:
kram

kram ska vi prata i telefon sen elr e du upptagen med kolgruvan..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tack, kram

kram ska vi prata i telefon sen elr e du upptagen med kolgruvan..?

kolgruvan ????? jao, ring om du har trååkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

kolgruvan ????? jao, ring om du har trååkigt

ja ska bara ladda mobilen lite 


   
SvaraCitera