Aviseringar
Rensa alla

Hej, har du varit i Östersund? Vill du bo i Östersund? Varför (inte)? Hejdå.


Ämnesstartare

Där ligger nämligen det enda psykologprogrammet jag har chans att komma in på, på Mittuniversitetet. Deras lägsta antagningspoäng är samma som mitt snitt med merit, såatteh.. Funderar på det.


   
Citera

aaa började där i höstas.. det är en najs mysig liten stad.. påminner om falun typ.. om du varit där.. var där en vecka innan jag hoppa av.. vad vill du veta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa började där i höstas.. det är en najs mysig liten stad.. påminner om falun typ.. om du varit där.. var där en vecka innan jag hoppa av.. vad vill du veta?

ja, har varit i falun men bara över 1 dag, + var på deras sjukhus, så eh.. Men vet inte 🙁 det är så långt bort och verkar aslitet och skitkonstigt och tråkigt och...... KALLT. uäh. Vet inte om det är värt ens.. Ens ett år/en termin för att sen byta hit, om det skulle gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf hopparu av o va börja du?


   
SvaraCitera

honolulu:

det är så långt bort och verkar aslitet och skitkonstigt och tråkigt och...... KALLT. uäh. Vet inte om det är värt ens.. Ens ett år/en termin för att sen byta hit, om det skulle gå.

det var svinkallt i september.. kallare än sthlm blåser typ askalla vindar ;pppP dog typ. finns typ två uteställen.. helt okej affärer, mkt mer välsorterat än sthlm. universitetet är fint.. fick ingen vidare intryck av lärarnas kompetens men det lilla jag fick var positivt.. ordentlig introduktion och sådär. folk glor som inihelvete.. men det gör alla i småstäder.. [crazy] men ja det är litet tillskillnad ifrån sthlm men beror helt på vad du tkr om att bo i??? sedan åker många skidor och skit på vintern.. därför många pluggar där.. jag tyckte om staden iaf det lilla intryck jag fick

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

typ 80 % av alla som gick socionomprogrammet var ifrån andra städer så du kommer ej vara den enda

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller mer t.om.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

vf hopparu av o va börja du?

var inte min tid att plugga just då.. började socionom


   
SvaraCitera

inget fel på Östersund.. fett mycket bättre än huvudstaden iaf


   
SvaraCitera

juste om du ska vara garanterad studentlägenhet så ska du komma in på första urvalet.. alltså inte reserv [crazy] annars är det rätt svårt att få lgh upplevde jag det


   
SvaraCitera

har varit där
men var mkt liten
minns ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

folk glor som inihelvete

lol så kommer jag............................ de ba alien

Lounge fact:

skidor

hatar.. eller ja, ej testat och vägrar

Lounge fact:

typ 80 % av alla som gick socionomprogrammet var ifrån andra städer så du kommer ej vara den enda

nä iofs, men ökar det inte risken för att typ klasskamrater pendlar och åker hem på helger o sånt, spec om de bor nära eller omkring?

Lounge fact:

var inte min tid att plugga just då.. började socionom

okej!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

inget fel på Östersund.. fett mycket bättre än huvudstaden iaf

orly, hur då?

Lounge fact:

juste om du ska vara garanterad studentlägenhet så ska du komma in på första urvalet.. alltså inte reserv [crazy] annars är det rätt svårt att få lgh upplevde jag det

men uh, jag är ju på gränsen. men tack!


   
SvaraCitera

honolulu:

lol så kommer jag............................ de ba alien

hahahaha

finns jääääävligt mkt snygga killar där också.. me såhär surf/snowboardstil typ du vet!!!!!!! halvlångt hår, supernajs 8)

honolulu:

hatar.. eller ja, ej testat och vägrar

aaa åker ej numer heller men alla är ju inte så!! skidtöntar

honolulu:

nä iofs, men ökar det inte risken för att typ klasskamrater pendlar och åker hem på helger o sånt, spec om de bor nära eller omkring?

jo d är klart! d som kommer ifrån närheten.. men var mkt sthlmare och skåningar som säkert inte åker hem då.. studentlivet är säkert inte lika etablerat där som i typ lund eller uppsala men kanske e "mysigt" alla studenter känner alla grej ist..


   
SvaraCitera

honolulu:

men uh, jag är ju på gränsen. men tack!

fast ska lösa sig inom en månad efter terminstart för alla.. sa dem


   
SvaraCitera
zIGGE

Orka tråka omkring i en stad man inte vet någonting om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

finns jääääävligt mkt snygga killar där också.. me såhär surf/snowboardstil typ du vet!!!!!!! halvlångt hår, supernajs 8)

lol..... aha....... såna blonda justin biebers? lr

Lounge fact:

skidtöntar

aa din skidtönt

Lounge fact:

jo d är klart! d som kommer ifrån närheten.. men var mkt sthlmare och skåningar som säkert inte åker hem då.. studentlivet är säkert inte lika etablerat där som i typ lund eller uppsala men kanske e "mysigt" alla studenter känner alla grej ist..

ah.. hm. jag undrar om det går att fixa så man skulle kunna flytta tbx ner efter nån termin eller två

Lounge fact:

fast ska lösa sig inom en månad efter terminstart för alla.. sa dem

jaha o var fan ska man bo om man inte har någonstans att vara


   
SvaraCitera

honolulu:

lol..... aha....... såna blonda justin biebers? lr

men ne[crazy] 08a du fat<tar ej

honolulu:

ah.. hm. jag undrar om det går att fixa så man skulle kunna flytta tbx ner efter nån termin eller två

hör me nån smart typ grej

honolulu:

jaha o var fan ska man bo om man inte har någonstans att vara

vandrarhem[party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men ne[crazy] 08a du fat<tar ej

[blush] såna som australiensare ???? brunetter

Lounge fact:

hör me nån smart typ grej

lol ok... grej

Lounge fact:

vandrarhem[party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party][party]

[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile] kan haffa 1 skidkille. eller 1 umare fan att ingen jävla umare bor där, eller kanske 1 tant.. snäll tant som ej tror ja e alien


   
SvaraCitera