Forumet - hej hej

hej hej

343 0 56
kebabkurt:

ingen akuten och ingen larmcentral

Ring en vän, prata med dina föräldrar, gå ut, gå och lägg dig, sup, spring tills benen inte håller, annat fysiskt arbete, gråt, skrik, sjung, lyssna på musik, ät, rök, elda något, slå något, rita, runka, knulla, skriv, läs, kolla på film.

Sen finns det ju ett alternativ kvar, tänker inte förringa det.[n]

Spana också in:

join993:

Ring en vän, prata med dina föräldrar, gå ut, gå och lägg dig, sup, spring tills benen inte håller, annat fysiskt arbete, gråt, skrik, sjung, lyssna på musik, ät, rök, elda något, slå något, rita, runka, knulla, skriv, läs, kolla på film.

Har gjort/försökt göra allt det där förutom runkta och knulla. Men vill ej det så det räknas ej. nu då vca
kebabkurt:

an inte sova. tankarna är alltid där. och kan absolut inte sova nu för väntar på att någon ska svara så att jag vet att den är hemma och säker och trygg och utaom fara. kan inte sova kan inget

ah okej.. fint av dig att tänka på den men den kanske har däckat? [crazy] tror den har kommit hem i trygghet. sällan något skulle hända. tycker du ska lägga dig och kolla på film eller liknande.
join993:

Ta din mp3/telefon o dra ut med RIKTIGT hög musik i öronen. Ta inte på dig speciellt mycket, du ska frysa(eller inte, eftersom du är full). Gå. Spring. Stanna inte innan du hittar ett tyst ställe att sitta ner på. Sätt dig där och lyssna på musik. Då kommer du fatta varför.

vad snackar du om? ska han ut och springa full? varför??? [confused] och vad kommer han fatta?
Lounge fact:

ah okej.. fint av dig att tänka på den men den kanske har däckat? [crazy] tror den har kommit hem i trygghet. sällan något skulle hända. tycker du ska lägga dig och kolla på film eller liknande.

Fick nu reda på att den ör hemma och säker. Så det är bra. Men kan ändp inte sova. vill inte sova. vet att det lpter väldigt dåligt och väldigt fånig men jag vill bara dö. vill inte leva. ka n inte leva. fingerar inte här, eller någon annan stans,.
join993:

Ta din mp3/telefon o dra ut med RIKTIGT hög musik i öronen. Ta inte på dig speciellt mycket, du ska frysa(eller inte, eftersom du är full). Gå. Spring. Stanna inte innan du hittar ett tyst ställe att sitta ner på. Sätt dig där och lyssna på musik. Då kommer du fatta varför.

Men kan inte öspringa pga kronisk skada nöthjärna! och redan varit ute och frusit och lyssnat på döhög musik. och suttit och varit tyst överallt. fatta varför vad? fan pratar du om egentligen
kebabkurt:

Fick nu reda på att den ör hemma och säker. Så det är bra. Men kan ändp inte sova. vill inte sova. vet att det lpter väldigt dåligt och väldigt fånig men jag vill bara dö. vill inte leva. ka n inte leva. fingerar inte här, eller någon annan stans,.

kebabkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrt.. lyssna på mig, anledningen till att allting är förstärkt just nu är: ALKOHOLEN. kan du sätta dig in i det, att dina känslor och tankar just nu styrs av en drog? kan du finna distansen? jag tycker du ska göra något nu som du vanligtvis finner trygghet i och tycker är roligt. t.ex. lägga dig och kolla på en film.
kebabkurt:

Men kan inte öspringa pga kronisk skada nöthjärna! och redan varit ute och frusit och lyssnat på döhög musik. och suttit och varit tyst överallt. fatta varför vad? fan pratar du om egentligen

Men förhelvete, samarbeta lite. Sätt dig ner på en stoljävel och må bättre då, vad fan ska vi säga annars? Vi kan inte leka Harry Potter o säga "Hokus pokus må-bättricus!". Vi kan bara vänta på att någon mycket mer filosofiskt lagd kommer och skriver, dock så verkar detta vara rätt akut.
Lounge fact:

et, att dina känslor och tankar just nu styrs av en drog? kan du finna distansen? jag tycker du ska göra något nu som du vanligtvis finner trygghet i och tycker är roligt. t.ex. lägga dig och kolla på en film.

Men det går inte. alkoholen gör bara att det kommer fram mera. men det finns alltid där bara det att jag inte vågar ta fram det för jag är för blyg. men det är det jag alltid vill. alltid.

Renesmee:

du har verkligen varit jätte snäll som ansträngt dig för att vara trevlig å allt.

du gör sönder allt och alla som bryr sig.

Jag vet int e vad mer jag kan göra. HAr försökt och har försökt förklara men det gör ju ingen skillnad. och du lyssnar inte. allt är bara så som du drömnt upp det i din hjöärna. ingen verklighet. fantasier och frömscenarion. se verkligheten. se vad du gav dig in i. inget annat.nt
kebabkurt:

Men det går inte. alkoholen gör bara att det kommer fram mera. men det finns alltid där bara det att jag inte vågar ta fram det för jag är för blyg. men det är det jag alltid vill. alltid.

jag blir ledsen av att du skriver så. men jag hoppas och vill tro på att du har någon livsgnista kvar där inne. just i detta läget är allting iaf förstärkt och det kan vara skitjobbigt. har du druckit vatten? provat att spy?