Aviseringar
Rensa alla

hej hej


kebabkurt:

Fick nu reda på att den ör hemma och säker. Så det är bra. Men kan ändp inte sova. vill inte sova. vet att det lpter väldigt dåligt och väldigt fånig men jag vill bara dö. vill inte leva. ka n inte leva. fingerar inte här, eller någon annan stans,.

kebabkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrt.. lyssna på mig, anledningen till att allting är förstärkt just nu är: ALKOHOLEN. kan du sätta dig in i det, att dina känslor och tankar just nu styrs av en drog? kan du finna distansen? jag tycker du ska göra något nu som du vanligtvis finner trygghet i och tycker är roligt. t.ex. lägga dig och kolla på en film.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

alltid lika trevlig eller hur. jag försöker vara så trevlig jagkan mot dig men du kan inte hålla dig eller hur.

du har verkligen varit jätte snäll som ansträngt dig för att vara trevlig å allt.

du gör sönder allt och alla som bryr sig.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Men kan inte öspringa pga kronisk skada nöthjärna! och redan varit ute och frusit och lyssnat på döhög musik. och suttit och varit tyst överallt. fatta varför vad? fan pratar du om egentligen

Men förhelvete, samarbeta lite. Sätt dig ner på en stoljävel och må bättre då, vad fan ska vi säga annars? Vi kan inte leka Harry Potter o säga "Hokus pokus må-bättricus!". Vi kan bara vänta på att någon mycket mer filosofiskt lagd kommer och skriver, dock så verkar detta vara rätt akut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

et, att dina känslor och tankar just nu styrs av en drog? kan du finna distansen? jag tycker du ska göra något nu som du vanligtvis finner trygghet i och tycker är roligt. t.ex. lägga dig och kolla på en film.

Men det går inte. alkoholen gör bara att det kommer fram mera. men det finns alltid där bara det att jag inte vågar ta fram det för jag är för blyg. men det är det jag alltid vill. alltid.

Renesmee:

du har verkligen varit jätte snäll som ansträngt dig för att vara trevlig å allt.

du gör sönder allt och alla som bryr sig.

Jag vet int e vad mer jag kan göra. HAr försökt och har försökt förklara men det gör ju ingen skillnad. och du lyssnar inte. allt är bara så som du drömnt upp det i din hjöärna. ingen verklighet. fantasier och frömscenarion. se verkligheten. se vad du gav dig in i. inget annat.nt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

vad fan ska vi säga annars?

Jag vet. Ber om ursäkt. Vet att ni inte kan göra något och att jag ber om det omöjligal. Men tack ändå.

Är bara desperat, det är alt.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Men det går inte. alkoholen gör bara att det kommer fram mera. men det finns alltid där bara det att jag inte vågar ta fram det för jag är för blyg. men det är det jag alltid vill. alltid.

jag blir ledsen av att du skriver så. men jag hoppas och vill tro på att du har någon livsgnista kvar där inne. just i detta läget är allting iaf förstärkt och det kan vara skitjobbigt. har du druckit vatten? provat att spy?


   
SvaraCitera

kebabkurt:

HAr försökt och har försökt förklara men det gör ju ingen skillnad

nej, för jag kan fortfarande inte förstå hur man kan vara så jävla elak samtidigt som man ville så väl.

kebabkurt:

fantasier och frömscenarion.

är väl ungefär som med dig då.

så jävla vettig i huvudet är du att du inte ens kunde ta den här diskussionen med mig FRAMFÖR mig för LÄNGESEDAN. men du var "feg"

det är DÄRFÖR jag inte kan se.

så jävla moget. du vet att jag bryr mig, du vet att jag vill hjälpa - men eftersom jag är så jävla oviktig så bara skiter du i det och fortsätter på samma sätt om att du ska ta ditt liv.

så jävla respektlöst mot folk som bryr sig, som sagt.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Är bara desperat, det är alt.

Om det verkligen är akut, ring då 112. Gör det. Du har ditt liv i dina egna händer, resten av ditt liv kan sluta nu. Vad har du för ursäkt att inte göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag blir ledsen av att du skriver så. men jag hoppas och vill tro på att du har någon livsgnista kvar där inne. just i detta läget är allting iaf förstärkt och det kan vara skitjobbigt. har du druckit vatten? provat att spy?

har försökt allt. det bara är som det är. och jag vet som sagt att ajg ber om det omöjliga..men ja, jag vet inte. har ingen livsgnista. försvann för länge sedan. är bara enm kamp för att hålla sig vid liv numera, inte bli bättre. bara hålla sig vid liv..knappt levande. död inombords. kroppen måste bara fortsätta gå omkring så att ingen märker eller blir ledsen. vill inte göra någon ledfsen.

Renesmee:

du att du inte ens kunde ta den här diskussionen

Jag har fpörsökt förklara. INgenting hjälper och kommer inte heller hjälpa.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Jag har fpörsökt förklara. INgenting hjälper och kommer inte heller hjälpa.

Du har förklarat via internet. Personligt och så.

Du har lovat. Du ska hålla det också. Ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Om det verkligen är akut, ring då 112. Gör det. Du har ditt liv i dina egna händer, resten av ditt liv kan sluta nu. Vad har du för ursäkt att inte göra det?

Tänker inte ens börja förklara. varit där så många gnger, pratat med dem så ofta. inte mera. har fått nof av det.
Men tack som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Du har förklarat via internet. Personligt och så.

Du har lovat. Du ska hålla det också. Ok?

Ja lugn jag håler vadj ag lovar.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

.

jag fattar att du tänker och känner så, men just nu i detta läget är det ännu värre och det BEROR PÅ ALKOHOLEN. ta det lugnt nu.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Ja lugn jag håler vadj ag lovar.

En fråga bara, varför började du skriva sluddrigt nu? Du skrev ju så jävla rent i ditt blogginlägg.

Så jävla moget att inte ens kunna prata med mig. Men som sagt, väntar. Och är lugn - samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag fattar att du tänker och känner så, men just nu i detta läget är det ännu värre och det BEROR PÅ ALKOHOLEN. ta det lugnt nu.

nej men nej" men tack ändå. du är snäll. har goda avsikter. det är beundransvärt. varför är du inte här i verkligheten och fysiskt? det skulle jag tycka oml,

Renesmee:

kebabkurt: Ja lugn jag håler vadj ag lovar.
En fråga bara, varför började du skriva sluddrigt nu? Du skrev ju så jävla rent i ditt blogginlägg.

För att jag tog det lugnt och anvönde rättstavning såklart. Handlar om koncenration och vilja.


   
SvaraCitera