Aviseringar
Rensa alla

hej hjälp mig


Om du inte gör något fysiskt och det bara är tankar så är det helt ok. Det finns nog mycket värre tankar man kan ha.. och t.om genomföra.

Men om du mår dåligt över det och känner att du behöver hjälp så ska du så klart gå till en psykolog omedelbart.


   
SvaraCitera
Draft

bara fantisera och onanera. det är inget fel med lite tankar. för hoppningsvis går det över annars så är det inte så farligt, det är ju inte direkt olagligt... när ni båda är 18 (gissar jag på i sånna här specialfall)


   
SvaraCitera

unnie93:

tycker ni att jag bör gå till psykolog eller något?? känner mig så jävla äcklig och sjuk.

Jag ber om ursäkt för hur vissa beter sig här. Samma sak hände mig, eller, jag såg inte någon an mina bröder onanera men jag har haft extremt jobbiga drömmar om dem (två av dem). Jag har även haft sådana drömmar om min mamma och pappa. Det är en extrem börda och du borde söka hjälp om du inte kan släppa det.

Tankarna kan gå överstyr och det är inte ditt fel, du behöver inte känna dig sjuk i huvudet. Alla har väl tänkt så någon gång i olyckshändelse, vissa kan bara inte be sin hjärna att lägga av. Jag vet hur det känns och det har funnits de gånger jag vill skjuta mig själv. Jag kan inte längre ha sex utan att få någon sådan tanke, vilket brukar förstöra allt.

Min ena bror gick bort också, så det är ännu jobbigare när jag får sådana tankar och drömmar. Du måste fixa hjälp om du inte kan hantera dem.


   
SvaraCitera

Kan ju tipsa om att um är nog inte värsta stället för dessa frågor. Tror att du får mycket värre svar på 4chan.

Och kindergartner med tanke på ditt svar så borde du uppsöka psykolog o.O


   
SvaraCitera