Aviseringar
Rensa alla

hej i den här tråden skriver jag att du är dum ful tråkig och äcklig


Ämnesstartare

kanske snälla saker också det beror på [cute]

om du vill höra vad jag har att säga låt mig få veta på slumpmässigt vis, mvh.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja skriv fula saker det är bra


   
SvaraCitera

okej sänk mig


   
SvaraCitera
Paseo

bring it mothafukka [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej då, din lilla lort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja skriv fula saker det är bra

Eller hur. Det är sådana här trådar som ska fyllas med hjärtan. Tycker att du tar hit din... öhm... partner? Så skriver vi tre massa gulliga puttenutte saker, hjärtan o länkar gulliga bilder o videoklipp[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gogo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävlas lite då, din jävla jävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eller hur. Det är sådana här trådar som ska fyllas med hjärtan. Tycker att du tar hit din... öhm... partner? Så skriver vi tre massa gulliga puttenutte saker, hjärtan o länkar gulliga bilder o videoklipp

HAHAHAHAHAHAHAHaha mi syster har ju kommit på besök nu så ja var lite snälla så hon känner sig välkommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni e horor allihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skoja ska svara seriöst snart! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryck ner mig rå ditt as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

HAHAHAHAHAHAHAHaha mi syster har ju kommit på besök nu så ja var lite snälla så hon känner sig välkommen

Nu, eh... hängde jag inte med alls där. Jag syftade på att du, jag och ost (tror alltid att hennes namn börjar med "ost"[cry])skulle gulla sönder den här tråden[smile]

Sen kan vi gå vidare till alla trådar där rasism och främlingsfientlighet diskuteras, och en dag kanske vi med gull, hjärtan och kärlek kan förinta hatet[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nu, eh... hängde jag inte med alls där. Jag syftade på att du, jag och ost (tror alltid att hennes namn börjar med "ost")skulle gulla sönder den här tråden

mmh det kan vi ju göra när isotop har svarat kanske [blush]

Storchen84:

Sen kan vi gå vidare till alla trådar där rasism och främlingsfientlighet diskuteras, och en dag kanske vi med gull, hjärtan och kärlek kan förinta hatet

kärlek dödar[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

kärlek dödar

Jag håller med. Kärlek dödar hat[love]

[love]


   
SvaraCitera