Aviseringar
Rensa alla

Hej! I tisdags den 8/6 kl 13:45 försvann Mikaela från


Ämnesstartare

skolan utan giltigt skäl. Tyvärr måste vi informera er om att detta skett och ber därför skriva under här och skicka med tillbaka torsdagen den 10/6.
Hälsningar Arbetslag 8-9 __________________


   
Citera
Ämnesstartare

fick du hem en spn [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ljug eller berätta sanningen, beroende på faktiskt skäl och dina föräldrars vanliga inställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fick du hem en spn

Dold text: va e spn? [cute]

Nachac:

Ljug eller berätta sanningen, beroende på faktiskt skäl och dina föräldrars vanliga inställning.

Pft. Berättar jag är jag död. Ska skriva under själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Dold text: va e spn? [cute]

sån* [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Pft. Berättar jag är jag död. Ska skriva under själv [y]

Ah. Stränga föräldrar.


   
SvaraCitera

dra lärdom:
försvinn ej mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sån*

aha. haha ah 😀

Nachac:

Ah. Stränga föräldrar.

Ne, har ej pratat med dom på ca 2 dagar för e sur på dom, visar jag den så hahaha. så nee

Blivande_japan:

dra lärdom:
försvinn ej mer

Ska nog aldrig försvinna från skolan igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Ne, har ej pratat med dom på ca 2 dagar för e sur på dom, visar jag den så hahaha. så nee

I see. Varför är du sur på dem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

aha. haha ah 😀

läskigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

I see. Varför är du sur på dem då?

hmm hur var det det började denna gången, jo jag var hemma och var sjuk och sen typ på kvällen bråkade vi och då gick jag ut fast fick ej för jag va sjuk och då blev jag ännu surare så ah½!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw minns knappt när man inte kunde skolka utan att föräldrarna fick veta det. känner mig gammal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

hmm hur var det det började denna gången, jo jag var hemma och var sjuk och sen typ på kvällen bråkade vi och då gick jag ut fast fick ej för jag va sjuk och då blev jag ännu surare så ah½!!

Ah, vad båkade ni om då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissel:

aw minns knappt när man inte kunde skolka utan att föräldrarna fick veta det. känner mig gammal

hahha de e inget att sakna!1!1

Nachac:

Ah, vad båkade ni om då?

sånt Dold text: onödigt som man måste bråka om när man är mamma och dotter, typ ingenting! och jo!! hon hade kommit på mig med att ljuga i lördags också, om vart jag var heheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

som man måste bråka om när man är mamma och dotter, typ ingenting! och jo!! hon hade kommit på mig med att ljuga i lördags också, om vart jag var heheh

Ah, det vanliga. Men lite onödigt att du är sur på dem då?


   
SvaraCitera