Forumet - hej isola!!!!

hej isola!!!!

494 0 43
Hejhej! Idag är det sol och fint. Ska ta ut min pussy på tur sen.
Åh är så trött och har hjärtklappning, hatar det.
Har fint hår iaf, tvättade det igår.
Min nytvättade filt luktar en massa sköljmedel, det luktar faktiskt lite som billig parfym. Hatar när pappa har rätt.
Men jag kan ju inte bara slänga en nästan helt full flaska med sköljmedel, det vore ju hemskt slösaktigt.

Spana också in:

Nintendo:

Ah, men Tobias jobbar HELA veckan!! Jag behöver mina fix av uppmärksamhet från andra då [cry]

Åh [sad]
Du ska inte iväg till skolan ngt? Du kan stöka där, så gör man när man vill ha uppmärksamhet i skolan. Eller ring Tobias och säg att du är gravid!! Då kommer han ge dig en massa uppmärksamhet [blush]
isola:

Du ska inte iväg till skolan ngt?

Var där idag = missade enda tiden jag har att umgås med Tobias!! Han går vid 13 och kommer hem vid 22 :c

isola:

Eller ring Tobias och säg att du är gravid!!

Har redan gravidnojat och gjorde test för typ nyss så han vet att jag ej är gravid [cry] Har blivit jättenojjig eftersom så många från min f.d klass ska ha barn, tror alltid att jag är gravid när mensen är sen trots att jag äter cerazette och typ bara har mens en gång i kvartalet [blush] Så jag kör på: OJ TÄNK OM JAG ÄR GRAVID-kortet en gång i månaden [blush] Han är härdad [cry]
isola:

Du får hitta någon rolig granne. Vill också ha roliga grannar. Har pensionärer med arg hund, barnfamiljer och sådant. Inga roliga.

Fick en grannes post idag!! Tänkte att jag kanske kunde ringa på och bli hennes vän, men ah, kollade upp hennes på internet... hon är 51 år! [sad] Alla grannar här är så gamla :c