Aviseringar
Rensa alla

hej isola!!!!


Ämnesstartare

isola:

vad negativ du är i min tråd

Ah, men Tobias jobbar HELA veckan!! Jag behöver min fix av uppmärksamhet från andra då [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ah, men Tobias jobbar HELA veckan!! Jag behöver mina fix av uppmärksamhet från andra då [cry]

Åh [sad]
Du ska inte iväg till skolan ngt? Du kan stöka där, så gör man när man vill ha uppmärksamhet i skolan. Eller ring Tobias och säg att du är gravid!! Då kommer han ge dig en massa uppmärksamhet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ska inte iväg till skolan ngt?

Var där idag = missade enda tiden jag har att umgås med Tobias!! Han går vid 13 och kommer hem vid 22 :c

isola:

Eller ring Tobias och säg att du är gravid!!

Har redan gravidnojat och gjorde test för typ nyss så han vet att jag ej är gravid [cry] Har blivit jättenojjig eftersom så många från min f.d klass ska ha barn, tror alltid att jag är gravid när mensen är sen trots att jag äter cerazette och typ bara har mens en gång i kvartalet [blush] Så jag kör på: OJ TÄNK OM JAG ÄR GRAVID-kortet en gång i månaden [blush] Han är härdad [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Han är härdad [cry]

[sad][sad]

Du får hitta någon rolig granne. Vill också ha roliga grannar. Har pensionärer med arg hund, barnfamiljer och sådant. Inga roliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du får hitta någon rolig granne. Vill också ha roliga grannar. Har pensionärer med arg hund, barnfamiljer och sådant. Inga roliga.

Fick en grannes post idag!! Tänkte att jag kanske kunde ringa på och bli hennes vän, men ah, kollade upp hennes på internet... hon är 51 år! [sad] Alla grannar här är så gamla :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fick en grannes post idag!! Tänkte att jag kanske kunde ringa på och bli hennes vän, men ah, kollade upp hennes på internet... hon är 51 år! [sad] Alla grannar här är så gamla :c

Haha gillar att du kollade upp henne, hade också gjort. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Varför ger du inte mig trådar? [sad]

du klagade inte på att du inte hade någon :C


   
SvaraCitera

pusspusspuss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

du klagade inte på att du inte hade någon :C

JAG VILL OCKSÅ HA KÄRLEK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska ta ut min pussy på tur sen.

First I was like [surprised][shake][surprised][surprised]

Then I was like: [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

JAG VILL OCKSÅ HA KÄRLEK.

kram :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

kram :c

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[cry]

vaaaaah:C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vaaaaah:C

Det är bara bajs på tv vad ska jag göra?!?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

!?!?!?!

Råkade se/höra någon minut av pluras kök, mår nu psykiskt dåligt. SÅ ÄCKLIGT OCH VIDRIGT PROGRAM.


   
SvaraCitera